mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Når dere severer eller er hos andre og får servert ost og kjeks, hva liker dere best av oster og kjeks? Og hva slags grønnsaker liker dere å ha til dip og sånn? ;o)
dritgrei hei hei! Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 salinas, ritz, sånne ferdige sprø små toaster fra Wasa den osten som er dekket av sort pepper den som er dekket av grønne urter kirsebærost druer rødløk avokado / guacomole eple tzatziki urtesalt dip dip dip og oppskårede gulrøtter
Mamma2OO5 Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 BUCO!!!!!!!! hvitløksost, sinnsykt god! brie, jeg elsker den osten! eldorado sin synes jeg er god, men finnes mange andre gode også :-p
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Ananas ost Mandariner Start kjeks Salt kjeks (samme åssen) Druer Gulost
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 kornmo, ritz, og så en sann pakke med forskjellige kjekser oppi. Men husker jo ikke hva den heter... Baby bell, ost i røde små pakker i et nett, sånn smøreoster i rund pakke med 2 av hver, taffel ost med skinke, bacon ost (smøreost) norvegia eller edamer. eple, druer, mandarin, vannmelon.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 ritz kjeks og slike runde i hvit pakke med marineblå striper på (husker ikke hva de heter) liker best brie (noe av det beste jeg vet faktisk), blå og hvit castello, original philadelfia, og disse små krydderostene til tine. Har smakt mange andre nydelige oster også, men jeg husker desverre ikke navnet på de. Om du drar i en butikk med god ostedisk får du ofte lukte og smake før du kjøper. Ting som er et must å ha ved siden av er druer, paprika, oliven og deilig fransk brød (jeg spiser alltid mer brød med brie enn jeg spiser kjeks hehe).. Åååå jeg har så utrolig lyst til å ha ost og vin kveld
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Det går alltid mye av hvitløksost her. Også en røkt ost, husker ikke hva den heter. De er veldig flinke de som jobber i ostedisken i større butikker, jeg spør ofte de når jeg skal ha mange oster. Til dip liker jeg best gulerøtter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå