Gå til innhold

Hva liker dere......?

mamma'n til ina og ada;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere severer eller er hos andre og får servert ost og kjeks, hva liker dere best av oster og kjeks? Og hva slags grønnsaker liker dere å ha til dip og sånn? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

salinas,

ritz,

sånne ferdige sprø små toaster fra Wasa

den osten som er dekket av sort pepper

den som er dekket av grønne urter

kirsebærost

druer

rødløk

avokado / guacomole

eple

tzatziki

urtesalt

dip dip dip og oppskårede gulrøtter

Skrevet

dytter jeg.....

Skrevet

BUCO!!!!!!!! hvitløksost, sinnsykt god!

brie, jeg elsker den osten! eldorado sin synes jeg er god, men finnes mange andre gode også :-p

Skrevet

Ananas ost

Mandariner

Start kjeks

Salt kjeks (samme åssen)

Druer

Gulost

Skrevet

kornmo, ritz, og så en sann pakke med forskjellige kjekser oppi. Men husker jo ikke hva den heter...

Baby bell, ost i røde små pakker i et nett, sånn smøreoster i rund pakke med 2 av hver, taffel ost med skinke, bacon ost (smøreost) norvegia eller edamer.

eple, druer, mandarin, vannmelon.

Skrevet

ritz kjeks og slike runde i hvit pakke med marineblå striper på (husker ikke hva de heter)

liker best brie (noe av det beste jeg vet faktisk), blå og hvit castello, original philadelfia, og disse små krydderostene til tine.

Har smakt mange andre nydelige oster også, men jeg husker desverre ikke navnet på de. Om du drar i en butikk med god ostedisk får du ofte lukte og smake før du kjøper.

Ting som er et must å ha ved siden av er druer, paprika, oliven og deilig fransk brød (jeg spiser alltid mer brød med brie enn jeg spiser kjeks hehe)..

Åååå jeg har så utrolig lyst til å ha ost og vin kveld :(

Skrevet

Det går alltid mye av hvitløksost her. Også en røkt ost, husker ikke hva den heter.

De er veldig flinke de som jobber i ostedisken i større butikker, jeg spør ofte de når jeg skal ha mange oster.

Til dip liker jeg best gulerøtter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...