ory Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 hei, Hva mener dere om at en sier at vi er gravide fremfor at bare kvinnen sier hun er gravid?
mrs. dalloway Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Slik tenker jeg: Jeg er gravid, men vi venter barn.
C@milla *EMIL* Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 FLott mrs.Dalloway!! Akkurat sånn eg tenke det! )
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Her i huset er det også JEG som er gravid, men det er VI som skal ha baby.
Sharlis Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Jeg sier av og til at vi er gravid,fordi han faktisk har fått ett lite snev av sympatigraviditet. Han er litt hormonell og han spiser ting som han før ikke spiste noe spesielt av osv..hehehe Så da sier jeg av og til vi er gravid:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 jeg er gravid pleier jeg å si, og vi venter barn, hehe..
pusi og lille pusi:) Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 her e vi gravid å vi vente barn:)
elin og gutta;) Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 jeg er gravid og vi venter på en baby sammen,jeg,pappan og storebror:) fordi her er storebror så opptatt av babyen i magen og syns han allerede har en lillebror...så han venter han og:)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 Sier at det er jeg som er gravid, det er jo det. Men vi venter barn sammen, det gjør vi : )
lykkelykkelykkelykke Skrevet 16. april 2008 #13 Skrevet 16. april 2008 hehe her er vi gravide og vi venter barn.
Ønskebaby08*12 Skrevet 16. april 2008 #14 Skrevet 16. april 2008 Jeg sier at jeg er gravid, og vi venter barn :-) men, da samboeren min skulle fortelle dette til sin familie, så sa han : "....og så en liten nyhet til, vi er gravid". Syns igrunn at det var ganske så koselig, for da bekreftet han samtidig at han var en del av det, og vi er oss, som en liten enhet :-)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #15 Skrevet 16. april 2008 Vi og vi. ...oftest i alle fall. Jeg og vi av og til. Men aldri jeg og jeg.
2 fine små Skrevet 16. april 2008 #16 Skrevet 16. april 2008 Forrige gang var VI gravide. Denne gangen har det vaert mye meg, men han kommer dinglende etter naa, og snart er VI gravide igjen. =o) Forstaar godt hva du mener.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 16. april 2008 #17 Skrevet 16. april 2008 Sambo har jobbet hardt med sympatikulen sin, så her må jeg nesten si at VI er gravide...*ss* Han har finere kul enn meg!
Minervae Skrevet 16. april 2008 #18 Skrevet 16. april 2008 Nei, det er umulig at "vi" er gravide. Latterlig ting å si.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 17. april 2008 #19 Skrevet 17. april 2008 Jeg er gravid,men vi har termin 10 august og vi venter barn.
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 17. april 2008 #20 Skrevet 17. april 2008 Hvis VI er gravide så får fan med han ta sin del av plagene og fødselen også ! Å da mener jeg fysisk ! Hehe VI venter barn, men JEG er gravid ! Er det så vanskelig å se ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå