Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

 

Hva mener dere om at en sier at vi er gravide fremfor at bare kvinnen sier hun er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Slik tenker jeg:

Jeg er gravid, men vi venter barn.

Skrevet

FLott mrs.Dalloway!! Akkurat sånn eg tenke det! :o)

Skrevet

Her i huset er det også JEG som er gravid, men det er VI som skal ha baby. :)

Skrevet

Enig i at jeg er gravid og vi venter barn

Skrevet

Jeg sier av og til at vi er gravid,fordi han faktisk har fått ett lite snev av sympatigraviditet.

Han er litt hormonell og han spiser ting som han før ikke spiste noe spesielt av osv..hehehe

Så da sier jeg av og til vi er gravid:)

Skrevet

jeg er gravid pleier jeg å si, og vi venter barn, hehe..

Skrevet

her e vi gravid å vi vente barn:)

Skrevet

jeg er gravid og vi venter på en baby sammen,jeg,pappan og storebror:)

fordi her er storebror så opptatt av babyen i magen og syns han allerede har en lillebror...så han venter han og:)

Skrevet

Sier at det er jeg som er gravid, det er jo det. Men vi venter barn sammen, det gjør vi : )

Skrevet

hehe her er vi gravide og vi venter barn.

Skrevet

Jeg sier at jeg er gravid, og vi venter barn :-) men, da samboeren min skulle fortelle dette til sin familie, så sa han : "....og så en liten nyhet til, vi er gravid". Syns igrunn at det var ganske så koselig, for da bekreftet han samtidig at han var en del av det, og vi er oss, som en liten enhet :-)

Skrevet

Vi og vi.

...oftest i alle fall. Jeg og vi av og til.

Men aldri jeg og jeg.

Skrevet

Forrige gang var VI gravide. Denne gangen har det vaert mye meg, men han kommer dinglende etter naa, og snart er VI gravide igjen. =o) Forstaar godt hva du mener.

Skrevet

Sambo har jobbet hardt med sympatikulen sin, så her må jeg nesten si at VI er gravide...*ss* Han har finere kul enn meg!

Skrevet

Nei, det er umulig at "vi" er gravide. Latterlig ting å si.

Skrevet

Jeg er gravid,men vi har termin 10 august og vi venter barn.

Skrevet

Hvis VI er gravide så får fan med han ta sin del av plagene og fødselen også ! Å da mener jeg fysisk ! Hehe :) VI venter barn, men JEG er gravid ! Er det så vanskelig å se ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...