Sannellerslik? Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 er 1.gangs og 6 mnd på vei:) Å gleder meg så sinnsykt til bebisen kommer! jeg tenker på henne (de sa det var en jente..) døgnet rundt<3 idag kjøpte jeg bebidyne, dynetrekk, smekker, laken og kluter:-) salg på princess;-) det er nesten sann att jeg ikke klarer å vente i 3 mnd til;-) hehe;) håper tiden går fort!
C@milla *EMIL* Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Det gjere eg og altså! e 5 1/2 mnd eg nå.. Var det billig på Princess? var såvidt innom, men kjøpte bare et sånn helseteppe.. hadde ikkje tid til meir. Dynetrekk å sånn, ka de kosta? Syns alltid de e så dyre eg..
Sannellerslik? Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 dyna kostet 150kr (80x100cm), dynetrekka varierte veldig men det jeg kjøpte kostet 150kr og ett for 99kr, men det billigeste fikk jeg gratis siden det var sann ta 3 betal for 2:) men der va dynetrekk som kosta nesten 300kr også, de er dyrt!! dyrere enn sengesett til oss selv liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå