Gå til innhold

jeg gleer meg sann!!:-) <3


Anbefalte innlegg

Skrevet

er 1.gangs og 6 mnd på vei:) Å gleder meg så sinnsykt til bebisen kommer! jeg tenker på henne (de sa det var en jente..;)) døgnet rundt<3

idag kjøpte jeg bebidyne, dynetrekk, smekker, laken og kluter:-) salg på princess;-) det er nesten sann att jeg ikke klarer å vente i 3 mnd

til;-) hehe;) håper tiden går fort!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjere eg og altså! e 5 1/2 mnd eg nå.. Var det billig på Princess? var såvidt innom, men kjøpte bare et sånn helseteppe.. hadde ikkje tid til meir. Dynetrekk å sånn, ka de kosta? Syns alltid de e så dyre eg..

Skrevet

dyna kostet 150kr (80x100cm), dynetrekka varierte veldig men det jeg kjøpte kostet 150kr og ett for 99kr, men det billigeste fikk jeg gratis siden det var sann ta 3 betal for 2:) men der va dynetrekk som kosta nesten 300kr også, de er dyrt!! dyrere enn sengesett til oss selv liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...