Gå til innhold

Flere enn meg som er helt alene i Tønsberg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil møtes i morgen? Jeg bor midt i sentrum. tusler rundt i byen hevr dag mellom tolv og fire.

Rundt og rundt og rundt og rundt og rundt:)

Har funnet ut at jeg kan sitte på kafe, så i dag satt jeg litt på kafe M. her om dagen satt jeg på kafeen på biblioteket. Perfekt akustikk som bysser Emma i søvn og jeg får lest avisa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Eller er ikke helt alene, men lille vampyr er stor gutt i barnehagen sin. Og mannen er på skolen. Jeg er jo ledig for tida.

Skal vi lage et treff da eller? Flest mulig mødre, med eller uten barn i morgen?

Skrevet

samme her, bare oslo da. har hytte et lite stykke unna tønsberg da så håper på å komme meg ned ditt snart:)

Skrevet

HI, Litoja og nemi er også med. Hvor og når sier vi bare? :)

Skrevet

Jeg blir med jeg, men må da ha med lilletrollet.

Skrevet

Bor på Stokke, og er veldig klar for å treffe litt andre mennnesker.

Skrevet

HI: jeg har sendt deg pm også! I tilfelle du ikke ser denne:)

Skrevet

Ja, de fleste ue meg har vel med trolla sine? :)

Skrevet

OI, det var respons!

Hvor er det lettest å møtes da? Jeg bor rett ved togstasjonen, men er jo i gangavstand til det meste. Hvis noen av dere kjører kan jeg jo bare komme dit det er enklest med parkering..

Skrevet

Bor du rett i nærheten av meg da? Sjekk pm din, kokosyklus! Jeg bor rett i nærheten av togstasjonen selv. Men min lille vampyr er jo en god del eldre enn din lille jente da.

jeg bor i sentrum altså og foreslår Babels? Eller har den nye Kafe for liten og stor åpnet enda? Den rett ved Liten, med lekekrok osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...