kokosyklus Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Noen som vil møtes i morgen? Jeg bor midt i sentrum. tusler rundt i byen hevr dag mellom tolv og fire. Rundt og rundt og rundt og rundt og rundt:) Har funnet ut at jeg kan sitte på kafe, så i dag satt jeg litt på kafe M. her om dagen satt jeg på kafeen på biblioteket. Perfekt akustikk som bysser Emma i søvn og jeg får lest avisa.
meg & to små vampyrer Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Ja. Eller er ikke helt alene, men lille vampyr er stor gutt i barnehagen sin. Og mannen er på skolen. Jeg er jo ledig for tida. Skal vi lage et treff da eller? Flest mulig mødre, med eller uten barn i morgen?
heisand? Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 samme her, bare oslo da. har hytte et lite stykke unna tønsberg da så håper på å komme meg ned ditt snart:)
meg & to små vampyrer Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 HI, Litoja og nemi er også med. Hvor og når sier vi bare?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Jeg blir med jeg, men må da ha med lilletrollet.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Bor på Stokke, og er veldig klar for å treffe litt andre mennnesker.
meg & to små vampyrer Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 HI: jeg har sendt deg pm også! I tilfelle du ikke ser denne:)
meg & to små vampyrer Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Ja, de fleste ue meg har vel med trolla sine?
kokosyklus Skrevet 16. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2008 OI, det var respons! Hvor er det lettest å møtes da? Jeg bor rett ved togstasjonen, men er jo i gangavstand til det meste. Hvis noen av dere kjører kan jeg jo bare komme dit det er enklest med parkering..
meg & to små vampyrer Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Bor du rett i nærheten av meg da? Sjekk pm din, kokosyklus! Jeg bor rett i nærheten av togstasjonen selv. Men min lille vampyr er jo en god del eldre enn din lille jente da. jeg bor i sentrum altså og foreslår Babels? Eller har den nye Kafe for liten og stor åpnet enda? Den rett ved Liten, med lekekrok osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå