Gå til innhold

Kjæreste søte jenta mi!!!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Linea har funnet frem bøkene vi leser på kvelden (pleier å stikke de ned i sofaputene når vi er ferdig for å rydde de vekk senere men glemte det i går) så nå sitter hun og leser de og synger sangene vi synger på kvelden, bla vuggesangen som broren min har skrevet til henne. (Lille Linea nå er pysjen på...) Blir helt rørt jeg over alt hun får til!

Nå synger hun bæ, bæ lille lam, postmann pat, lille petter edderkopp, snøgubber, bing bang fra lazy town, m.fl. i tillegg til at hun kan reglen punktum, punktum, komma, strek og en hel drøss bøker utenat! Og alle ord hun hører skal gjentas (så vi må passe oss for hva vi sier) og alle bevegelser skal kopieres... herregud, så heldige vi er som har henne!! ;)

 

et lite sekund i hverdagen til sessa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han gir alle nevøer og nieser vuggesang i dåpsgave. ;) Han er musikker så han føler seg nok forpliktet. Kommer en Linus sang til høsten tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler akkurat det samme, så heldige vi er som har lillegutten vår!!

 

Kjempefint gave å gi sang til alle barna! Og jammen er hun flink som kan synge sangene så dere kjenner de igjen! Når jeg ber Thomas synge sier han La-la-la.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...