Gjest Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Hvordan i all verden får dere smurt dere på ryggen?? Jeg har et parti på ryggen jeg bare ikke når, og ikke er jeg veldig stiv av meg heller.. Blir helt sprø, føler det somom huden på det området tørker inn! *grrr* Har forsøkt å få junior til å hjelpe til, men han er 2 og mangler vett, så det går heller dårlig Er det noen lure triks jeg har gått glipp av??
dritgrei hei hei! Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 ta litt krem på det håndkle du har brukt, og "tørk" deg på ryggen sånn man gjør vettu :-)
Sjefsmegga Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Jeg ble utrolig myk og lærte meg å smøre selv tilslutt...ellers så fikk jeg ei venninne eller en kompis til å smøre... Men ble så dreven at jeg enda smører meg selv enda jeg kan få hjelp, men ikke alltid jeg gidder å spørre...
Sjokoladekaka Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Utrulig kva ein får til etter å ha vore aleine ei stund;) Har hender som når overalt der eg vil;) Brukar begge hendene, den eine når lenger opp på ryggen enn den andre. Den andre brukar eg som "støtte" ned bak nakken... Er ikkje så enkelt å forklare, men eg når i alle fall heile ryggen:)
Dotten Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Ta kremen oppå håndbaken... Da slipper du å vri hånda, og du når stort sett de punktene på ryggen du ikke når ellers. I hvert fall får jeg det til på den måten... selv om jeg kan spørre sambo eller ei venninne!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 smører meg ikke noen steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå