Gå til innhold

Dere som er alene med små barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i all verden får dere smurt dere på ryggen?? Jeg har et parti på ryggen jeg bare ikke når, og ikke er jeg veldig stiv av meg heller.. Blir helt sprø, føler det somom huden på det området tørker inn! *grrr*

Har forsøkt å få junior til å hjelpe til, men han er 2 og mangler vett, så det går heller dårlig :) Er det noen lure triks jeg har gått glipp av??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta litt krem på det håndkle du har brukt, og "tørk" deg på ryggen sånn man gjør vettu :-)

Skrevet

eller ring på hos naboen :-)

Skrevet

Jeg ble utrolig myk og lærte meg å smøre selv tilslutt...ellers så fikk jeg ei venninne eller en kompis til å smøre... Men ble så dreven at jeg enda smører meg selv enda jeg kan få hjelp, men ikke alltid jeg gidder å spørre...

Skrevet

Utrulig kva ein får til etter å ha vore aleine ei stund;) Har hender som når overalt der eg vil;)

Brukar begge hendene, den eine når lenger opp på ryggen enn den andre. Den andre brukar eg som "støtte" ned bak nakken... Er ikkje så enkelt å forklare, men eg når i alle fall heile ryggen:)

Skrevet

Ta kremen oppå håndbaken... Da slipper du å vri hånda, og du når stort sett de punktene på ryggen du ikke når ellers.

I hvert fall får jeg det til på den måten... selv om jeg kan spørre sambo eller ei venninne!

Skrevet

smører meg ikke noen steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...