Gå til innhold

er rett og slett blitt helt dum jeg da :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg tar veien til byn og får meg unge. orker ikke mer mannfolk assa. nå får jeg vel bare tilbakemelding om at det er ikke noe særlig bra tanke. ungen trenger jo en far. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke noen far hvis du har godt nok nettverk rundt deg med mannspersoner.

Men hadde heller tatt turen til danmark for å få lagd babye med hjelp av en ukjent donor

Skrevet

men koster ikke det utrolig mye? kan man se bilde av faren, vite hårfarge øyne, sykdommer i familien osv?

Skrevet

Kanskje spleise deg sammen med kompisen min som er drittlei av aa proeve aa finne dame, he he. Han er faktisk BABYSJUK!

Skrevet

åååå, finnes det babysjuke mannfolk hehe? ta kontakt med meg hehe :)

Skrevet

Det er faktisk ikke så ille dyrt å dra til danmark å få gjort dette. Gå inn på debatten som heter Donor egg/sæd, flere der som har gjort det. Undersøkte litt for ei venninne, og ble overrasket over at det ikke koster mer.

Jeg dømmer deg i alle fall ikke... noen ganger har barna det best uten en far. I stedet for en hel masse tull, frem og tilbake, som er en stor påkjenning for barna.

Skrevet

det skal jeg sjekke. prøver å google det og. tusen takk for det du skrev, det var så positivt og hyggelig å høre!! klem til deg mamma'n til aleksander fra mamma'n til sander :)

Skrevet

Bare hyggelig =) Klem til deg også mamma'n til sander =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...