Gå til innhold

Argh...hvorfor er leger så dårlige til å gi tilbakemelding????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll på Riksen idag og da var ikke svaret på blodprøven kommet, så legen visste ikke om jeg kunne begynne på sprøyter ennå pga 2 cyster .

Ringte IVF-spl litt senere og det viser seg at blodprøven var helt fint og at jeg er bra nedregulert. Spl snakket med legen da og han skulle ringe meg tilbake... Og det er jo 3 timer siden. Og nå er han vel snart ferdig på jobb for dagen. ARGH!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er frustrert, og det er vel ikke akkurat det beste eksempelet på god behandling...

På den annen side - det betyr vel ikke så veldig mye om det blir en dag ekstra med spray før du begynner på sprøytene imorgen?

Lykke til, i alle fall :-)

Skrevet

Har skjønt at man må smøre seg med en solid dose tålmodighet når det gjelder dette prosjektet :) Men har jo allerede stått en uke ekstra på nesespray, så vil jo komme i gang med sprøytene. Så det ender vel med lang tid i telefonkø og stresse seg bort til apoteket på Riksen i morgen da kan jeg tenke meg... sukk

Bare så ergelig å bruke arbeidstiden på å ringe til RIksen. Det er ikke alltid det passer å stå i telefonkø når man er på jobb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...