Gå til innhold

PLEASE..... Noen som kan svare??? Ang hjerteslag... PLEASE....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har opplevt i 1.trimester at på en kontroll at de en gang fant hjerte lyd, åsså på neste så fant dem ikke noe.. men likevel på siste sjekk kanskje funnet noe?????????

Hvis noen forsto dette da?

Håper INDERLIG på svar...

* vet jeg kanskje har forstore forhåpninger, men må bare spørre*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke opplevd akkurat det, men hos meg tok det mange månedene før legen fant hjertelyd i det hele. Er du redd det er noe gale? Om lege/jordmor ikke fant hjertelyd og det var noe gale ville du vel bli henvist til ultralyd!?

Skrevet

1. tri, da er du jo ennå ikke gått 12 uker og bebis spinner rundt og rundt inni der. Ene dagen finner man noe andre dager ikke. DERFOR er det mange leger som ikke leter etter hjertelyd før uke 14-15, mor blir jo nervevrak hvis de ikke finner den...

Skrevet

Hos meg var det hjertelyd å finne noen ganger (med doppler), andre ganger ikke. Det er helt normalt å ikke finne denne i det hele tatt så tidlig i svangerskapet :)

Skrevet

heihei! jeg var på kontroll i min 13. uke og da vi skulle høre etter hjerteslag fant legen ikke noe, ble jo seff livredd selv om legen sa at det enda var tidlig.. fikk time en uke senere, han leta og leta men fant ikke noe da heller:( men det han gjorde da var å sende oss rett opp på UL på vent, og da vi kom inn ble vi såååå letta! var bare litt mindre på vei enn mens-termin. det kan godt være babyen ligger feil vei. men få en UL hvis det er mulig=)

Skrevet

I uke sju var jeg inne til Ul å der fant dem hjerteslag med engang.

Nå i uke 8+ 5 fant dem ikke noe. ( i går )

det var 3 forskjellige leger som sjekket, å ingen fant noe.

Først var jeg til vanlig gyn ( 1. odinære kontroll ) og han videresendte meg til UL på sykehuset. Men ingen fant noe :S

derfor jeg lurer på om der mulighet for noe..

skal inn på sykehuset i morgen til sjekk å evt utskraping... ( buhuuu )

Skrevet

Dytter...

Skrevet

regner med at det her ikke er så positivt for deg... MEN var også på UL i går... fant ingen hjertelyd... fosteret var dødt og jeg ble sendt direkte til utskrapning... :/

MEN jeg har hatt mye blødninger osv osv...

hva sa legen da!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...