Gå til innhold

barbering????

Anbefalte innlegg

Skrevet

barberer dere dere når dere er gravide? evt når slutter dere? gjør dere det selv ? eller må gubben gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det helt til jeg ikke så hva jeg gjorde lenger;)

Skrevet

Jeg barberer ikke til vanlig engang jeg, (beina og under arma selvfølgelig men regner med at det erunderlivet du snakket om.)

Jeg trimmer litt så det ikke er så mye og så tar jeg bikini linningen da.

Trodde faktisk ikke det var så vanlig å barbere seg helt der før jeg begynte å lese på forumene her.

Har prøvd å barbere helt noen ganger men liker det ikke og mannen min bryr seg overhode ikke ene veien elelr andre han. :-)

Men må jo bli vanskelig når magen er stor og man ikke ser noe, skulle jeg barbere da ville jeg nok heller valgt å gå å få det voksa tror jeg

Skrevet

Jeg barberte meg så lenge jeg orket, holdt jeg på å si.. Fikk jo helt klaus inni den lille dusjen min med den kembo magen min etterhvert. Så det var vel en mnd eller to jeg rett & slett ikke gadd.. Men som jeg skrev i en annen tråd, da vannet gikk var det frem med høv'ern!

Man må bare finne noen triks og gode stillinger.. ;) Beinet opp på toaletten, ned på huk, armen bakover osv osv.. Men det var liksom ikke gjort på fem minutter, bare så det er sagt!

Skrevet

jeg barberte meg gjennom hele graviditeten(selv) tok det bare mer forsiktig når jeg ikke så noe..det går bra:)

Skrevet

jeg barberte meg under helesvangerskapet og til og med den dagen jenta mi ble født

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...