Gå til innhold

Voksi classic eller voksi aktiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring?

Jeg har jobbet i barnehage, og der hadde alle barna voksi classic, men dette var i 2005, så det begynner jo å bli en stund siden.

Voksi aktiv ser jo litt enklere ut.

http://www.voksi.com/2006/index.php?page_id=433

Svigermor sier at hun vil kjøpe en voksipose til oss i gave når barnet er født, og det er jeg veldig glad for, men jeg må jo bestemme meg for hvilken vi vil ha... : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Forskjellen på disse er at Voksi Claasic har knytting. Den har "løs" inndyne i ull, som kan byttes ut med sommerdyne i bomull eller silke.

Knyttingen gir posen en rekke bruksområder.

Voksi aktiv har klips istedenfor snorer, som gjør den raskere å feste. Her er innerdynen sydd fast i stoffet, så det er ikke mulig å bytte. Her har du likevell to brettemetoder, en for sommeren og en for resten av året.

Jeg har ikke greid å bestemme meg enda for hvem av disse to jeg skal kjøpe...

Skrevet

erfarte med forrige bebis at han lå i vogn bare den første vinteren.... hadde voksi classic til han, men nå har jeg tenkt å kjøpe skinnpose. den tar litt mindre plass i bagen i vognen og er veldig god og varm. på sommeren holder det med dyne. skinnposen er fin selv om det ikke er veldig kaldt også. bare å ta litt mindre klær på, og skinnet gir luft rundt tassen som svaler når det trengs og varmer når det trengs....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...