Gå til innhold

Forskjellige strl på brystene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff. Brystene mine har 2 vidt forskjellige størrelser. Den ene kommer seg fint i C cup, og den andre fyller godt en D. Den største puppen henger så innmari og. Det synes faktisk på utsiden av gensern hvis jeg ikke har bh med puter og bøyler i.

Det er problemet mitt nå når jeg skal skaffe meg amme bh.. Har funnet mange tynne herlige, men da synes strl forskjellen så godt :(

Noen andre? Har hørt om brystreduksjon, men må jeg egentlig betale mye for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei ! jeg sliter med akkurat det samme ! høyre bryst er mye større og henger en del....har veldig komplekser for dette de er rett og slett missformet hehe ...jeg har bestemt meg for at jeg skal ned de siste 12 kg jeg har igjen etter svangerskapet også skal jeg fikse på de...jeg tenker brystreduksjon jeg også egentlig kunne jeg rekonstruert de hehe! men prisen ligger på rundt 30.000kr - jeg skal ta opp et lån for jeg er så immari plaget av dette. hvor i landet er du fra ? jeg er fra bergen og har sett litt på volvat.no - eurocosmetics.no

jeg synes faktisk problemet ble verre etter svangerskapet då de er blitt ennå mere skjeve....

Skrevet

Bor litt utenfor Bodø:)

Hadde kanskje litt størrelseforskjell før svangerskapet, men det ble drastisk forverret etter jeg ble gravid ja.. Er nå i uke 39, og må nesten bli ferdig med amminga før jeg fikser på de. Men er det ikke noe sånt som att vi får det dekt om man plages veldig med det? Og størrelseforskjellen er så stor?

Skrevet

samme her men kun etter fødsel,,tror nok det er pga melkeproduksjonen kanskje er større i det ene brystet,hvis dere ammer,prøv å legg barnet mer til den minste:)

Skrevet

Dra till legen.

H*n henvisser deg viddere slik at du har mullihet till og få dett dekkt.

Skrevet

Uliek størrelse på brystene er faktisk mer vanlig enn lik størrelse.

Mne hvis det er veldig tydelig sånn som hos deg, kan det godt hende du kan få gjort noe. Hvis det plager deg. Tror faktisk du kan få det dekket også.

Skrevet

Ja hadde håpet på og få det dekt. For det koster jo opp mot 30 000,-

Men som sakt, må dette bli etter jeg er ferdig med amminga .... -lenge til...

Skrevet

Jeg har hatt brystreduksjon. 1 1/2år siden ca. Fikk det dekt men da snakket jeg først med fastlegen min, og fikk en henvisning derfra. Hadde vel ca 40% forskjell på brystene tror jeg det sto i papirene mine. Og jeg angrer ikke. Men dette var noe jeg da hadde tenkt på siden jeg var 16. Fikk det gjort da jeg var 20.

Skrevet

Fint og høre att andre har fått det dekt! Skal jammenta ta meg en tur til fastlegen når den tid kommer... Eller burde jeg gå snarest? Hvis de er treige på sånt? Venteliste på en sånn operasjon?

Skrevet

Hadde også STORE forskjeller mens jeg ammet, men det går vekk av seg selv hvis du gir dem tid etter at du er ferdig med å amme. Jeg ammet i to år, og nå er det tre år siden fødsel. De er like nå.

Ikke noe bra med operasjon uansett, får håpe det ordner seg uten!

Skrevet

Jeg hadde jo strl forskjell før jeg ble gravid og, så tviler på att det plutselig skal rette seg opp?

Skrevet

Jeg har stor forskjell på brystene og har hatt det siden puberteten. Jeg bruker protese i silikon som jeg putter i bhèn på det minste brystet. Protesen får jeg dekket av trygdekontoret og er av samme type som kreftoppererte bruker. Nå som jeg er gravid, har jeg vokst fra protesen og må putte ekstra innlegg i, men ellers har jeg vært fornøyd med protesen i mange år.

Når jeg er ferdig med barnefødsler og amming, så ønsker jeg brystreduskjon. Dette vil da bli dekket av det offentlige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...