Gjest Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Og er kjempe glad for at jeg bestilte time til Emilie... Hun er sååååå stiv i hele ryggen, så ikje løye hun er urolig.. stakkar lille vennen min... Så kiropratoren sa det hva godt jeg kom ) Så neste time er på Fredag... så dette ser jeg lyst på )
To gull og en på vei Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Så bra! Lykke til, det er helt utrolig hva kiropraktorene får til:)
Flippen Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Åh,det har vi lurt på å prøve også! Vår lille gutt er også veldig urolig-spes om natten.. Hva var det som gjorde at dere prøver det da?Vi sliter nemlig med å få Philip til å sove om natten.Han er nå snart 11mnd og jeg kan vel telle på en hånd de gangene han har sovet i sin egen seng en hel natt etter han ble 4mnd.!!Slitsomt...Har hørt at det kan hjelpe med kiropraktor??
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Hun er sååå urolig på kveldene her... aldri fornøyd... så har jeg lest mye ang kiropraktor... så tenkte bare å prøve.. så bestilte en time... så det er jeg glad for... Så jeg anbefaler deg å bare bestile en time med en gang!!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Hva gjør de egentlig? Knekker de på leddene? Det er jeg nemlig litt skeptisk til...
Gjest Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 kiropraktoren maserer på en måtte i korsryggen... så tar hun å begveger babyen til begge side, forskjellige øvelser.... så tar hun å trykker 1trykk i korsryggen og 1 trykk mellom skulderbladene.... Di knekker ikje i leddene, så du trenger ikje tenke på det... Ikje ubehagelig i det helle tatt for den lille... Emilie låg bare å kikket med stooore øyner på kiropraktoren....
viertre + spire Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Hvor bor du?? Jeg bor i Oslo og lurer på om noen kan anbefale en kiropraktor Syns dette er litt skummelt, så vil gå til en som noen har gode erfaringer med
Gjest Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Jeg bor i Flekkefjord, en liten by på sørlandet... Syns også det var litt skummelt når jeg kom der i dag, men det hva ikje skummelt i det hele tatt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå