Gå til innhold

Etterlysning: Har noen sett anklene mine??


Anbefalte innlegg

Skrevet

De forsvant for noen dager siden, egentlig ganske fine og slanke..

 

De er nå borte og har blitt erstattet av to pølsesnabber... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pølse er jo godt!

Jeg kaster på en etterlysning etter "musa" mi. Har ikke sett den på lenge, håper den ikke er langt unna siden jeg skal føde snart.

Skrevet

Kan være de har startet et eget feriested for ankler, tror mine også er der, har desverre ikke klart å lokalisere det enda.

Var hos jordmora i går, hvor jeg sleivete klarte å si jeg trodde alt forstervannet måtte ha rent ned i beina. Da fikk jeg forklart at det gikk ikke an. Hehe, det var jo HELT alvorlig ment. Men de er vel vant til at folk tror litt av hvert....

Skrevet

Og hun tror du er helt loco!!! Utrolig bra! *ler*

 

Du er sikkert underholdninga på pauserommet, hehe!

Skrevet

Hahaha... Jeg hiver meg på den etterlysningen og slenger med en på mine knær også... Føttene mine ser ut som to elefantføtter som bare går rett ned i sokkene uten noen former:) Har 9 dager til termin, så jeg gleder meg til å få tilbake disse kroppsdelene:)

Skrevet

Jeg ble så paff over at hun ikke tok spøken, at jeg satt bare fint og hørte på forklaringen hennes mens min kjære holdt på å sprekke av latter ;) Men noe underholdning må jo de også ha ;)

Skrevet

Hahaha =)

 

Må flire litt for meg selv her!

 

Takk for en fin latter =)

Skrevet

hehe slenger meg på her. morsomt det med jordmora du;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...