Gå til innhold

Mange spørsmål...

Mamma`n til Eilen og engelen Kenneth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde siste mens 1.mars, og terminkalkulatoren har regna ut at jeg da har termin 9.desember...Er altså ikke langt på vei.

Er kvalm hele tiden, og føler jeg måha noe ogspise på hele tiden, fordet demper kvalmen. Flere som har d slik?

Er konstant sliten...flere?

Har dere fortalt nyheten til mange enda?

Er glad og lykkelig over at jeg er gravid, men er slitsomt og gå rundt og føle seg tygd og utspytta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Gratulerer så masse med graviditeten og velkommen til oss :) Jeg hadde det som deg i en uke etter at jeg fant ut at jeg er gravid. Kvalmen har dempet seg litt nå men fortsatt ganske trøtt på ettermiddagene. Jeg har fortalt det til nærmeste familie. :) Symptomer å sånn varierer fra person til person. Heldigvis er ingen like. Masse lykke til :)

Skrevet

Hei! Vi er helt likt vi da. Jeg hadde også første dag av siste mensturasjon 1. mars og foreløpig termin 9. desember! ;-) Du høres ut som meg forrige svangerskap. Da hadde jeg Småspisekvalmen. Føler seg fyllesyk hele tiden. Jeg er også plaget av svimmelhet, men heldigvis ikke så ille som forrige gang. Det blir som regel bedre litt ute i 2. trimester!

Jeg har fortalt det til familien og nærmeste venner. Holdt det skjult lenge sist, men nå ville jeg si det med en gang til de som får vite det uansett om det skulle gå galt. Måtte også fortelle det til besteforeldrene, siden jeg trenger litt ekstra hjelp med Tigergutt på 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...