Miss Hemingway Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Er så lei av innleggene til folk som lurer når de skal over på 2. trimester o.l. DET STÅR ØVERST PÅ SIDEN INNE PÅ 1. TRIMESTER, og videre står det også øverst på siden inne på 2. trimester når man skal over til 2. trimester. Kan ikke bare folk prøve litt selv istedenfor å slenge ut så enkle spørsmål????? Er kvalm, hormonell og forbannet og i dag irriterte dette meg
vanillaface Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Uff da.... Du trenger jo ikke å lese de innleggene da! Håper humøret snart blir bedre
Patetica fåkksi Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Det irriterer meg litt når kaffepraten blir dratt inn på Krangle.
Mamma mjaua Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 ja, kaffe har ingenting med graviditet å gjøre. Er visst en synd det å få i seg det sterke rusmiddelet koffein
TrustNoOne (but Me) Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 He he, godt å se at kranglesiden er seg selv lik ennå *lettet over at noe fremdeles er som det skal her i verden*
Yada Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Det irritererer meg at du har puttet en å i overskriften, som ikke har noe der å gjøre i det hele tatt.
Ikkelektuell Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Hvilken overskrift er det du sitter og leser, da?
Grevinne von Grillvott Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Jeg finner det ubeskrivelig fornøyelig at visse personer i denne tråden tror at det med uttrykket "kaffepraten" faktisk menes diskusjon om kaffebruk. Det var alt.
Ikkelektuell Skrevet 20. april 2008 #11 Skrevet 20. april 2008 Jeg registrerer at hele tre stykker mener å se den samme feilen. Jeg lurer fortsatt litt på hvor den er, jeg. Skal dere fortelle meg at det skal stå "kan OG lese"?
Gjest Skrevet 20. april 2008 #12 Skrevet 20. april 2008 Nei, den skal ikke stå der i det hele tatt. Det riktige hadde vært "Det irriterer meg at folk ikke kan lese!".
AndreVonDrei Skrevet 20. april 2008 #13 Skrevet 20. april 2008 Det mest korrekte ville vel være å skrive "Det irriterer meg at folk ikke kan lese". Jeg har ikke for vane å si "kan å lese, kan å skrive, kan å spise" osv., men det er vel kanskje en dialekt-greie. Hvem vet...jo, kanskje HI gjør :-p
Ikkelektuell Skrevet 20. april 2008 #14 Skrevet 20. april 2008 Men å'en forringer jo ikke setningen på noe vis? Den hadde vært fullt forståelig uten, men det er jo ikke på noen måte feil å si "folk som ikke kan å lese"?
Lova Skrevet 20. april 2008 #15 Skrevet 20. april 2008 Grillvott: Hvorfor avslutter du nesten alltid utelukkende med "Det var alt" ?
Edelweis Skrevet 20. april 2008 #16 Skrevet 20. april 2008 det irriterer meg at folk alltid skal finne noe å utsette på HI av innleggene. når en person har noe å klage over, så skal andre komme inn på tråden å si noe som er galt med innlegget eller personen som legger ut det. som foreksempel at HI her ikke kan å skrive. ja, å skrive faktisk, for slik sier man på min dialekt. at folk skal rettes på hele tiden. MAKAN... ja, bare kom med det.. jeg skriver ikke stor bokstav etter punktum, og det har jeg fått hørt noen ganger her inne. men jeg gidder bare ikke å holde inn shift knappen når jeg skriver. for det er forståelig likevel.
Ikkelektuell Skrevet 20. april 2008 #17 Skrevet 20. april 2008 Tror kanskje du skal finne et annet sted å være hvis du synes krangling er fælt. Mulig at innlegget ditt er forståelig, men latskapen din gjør jo noe med måten du fremstår på. På den annen side så er det større sjanse for at det kommer noe lesverdig fra folk som "gidder å holde inn shiftknappen", så du muliggjør jo siling når jeg ikke orker å lese svada.
Edelweis Skrevet 21. april 2008 #18 Skrevet 21. april 2008 så ordene blir bare svada om det ikke er stor bokstav etter punktum? handler litt om hvor god du er til å lese det.
Miss Hemingway Skrevet 21. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 21. april 2008 Det var da voldsomt. Jeg garanterer dere alle at jeg kan Å skrive. Jeg kommer fra sunnmøre og der er det helt naturlig Å bruke infinitivsmerket. Er villig til Å vedde skjorta på at dere kritikere er fra Østlandsområdet. Jeg oppfordrer dere til Å komme med konkrete rettskrivningsregler hvor det står at infinitivsmerket ikke kan brukes. At dere slenger ut av dere at det ikke går an er like mye verdt for meg som.......vel tja.
Jodasåneidaså Skrevet 21. april 2008 #20 Skrevet 21. april 2008 Lova: Hysj! Du må ikke gi den oppmerksomhet, da slutter den sikkert aldri. For øvrig er "signaturer" en jævla uting, og den eneste følelsen de trigger hos meg, er en usedvanlig sterk trang til å kryne signatøren i ei bøtte dagsgammelt fiskeslo.
babygullz <3 vilde Skrevet 21. april 2008 #21 Skrevet 21. april 2008 irritere seg over folk som ikke kan lese, eller folk som ikke kan skrive..irritere seg over folk som ikke kan gå, irritere seg over folk som ikke kan se. . . Jeg irriterer meg over folk som har d så forbanna godt at de leter desperat etter noe å irritere seg over. . fordi de er så egosentriske og bortkjemte at de ser ikke engang hvor godt de har d, og må derfor ha noe å klage på, bestandig
Mammapostei! Skrevet 21. april 2008 #23 Skrevet 21. april 2008 Og hvor bortskjemt er ikke du som faktisk har tid og energi til å irritere deg over de som irriterer seg? Visst jeg da sier at jeg irriterer meg over de som irriterer seg på de som er irritert gjør det meg mest bortskjemt da?
babygullz <3 vilde Skrevet 21. april 2008 #24 Skrevet 21. april 2008 Nei, da går vi over til fattiggrensen igjen, desverre mamma&bollerina. Og så kaller vi det sjalusi, ikke irritasjon.
Ikkelektuell Skrevet 21. april 2008 #25 Skrevet 21. april 2008 Nei, det handler om at du og dine late og slurvete likemenn sjelden har noe vettugt å komme med, og at jeg derfor ikke tar meg bryet med å lese innleggene deres. Det er nemlig både slitsomt og generelt lite givende. Så nei, ord blir ikke svada fordi de mangler stor forbokstav, men så var det heller ikke det jeg sa. Apropos leseferdigheter, liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå