Gå til innhold

Denne gangen må det gå bra !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er endelig gravid igjenn dette blir det 4 svangerskapet mitt de andre 3 har gått galt,men denne gangen må det gå bra !!! har en sønn på snart 4 år fra før men ønsker meg en liten en til!! noen ander som er her som har opplevd det samme å miste så mange??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også mistet noen ganger. Nå er jeg 5+2 og krysser fingrene for at alt går bra :) Nå som du har mistet tre ganger så har du visst krav på ekstra oppfølging også fortalte legen meg idag :) Masse lykke til. Krysser fingrene for deg

Skrevet

Jeg har ikke opplevd dette, men vil si GRATULERER til deg, og ønske deg lykke til:-) Skal krysse alt jeg kan for at spiren din skal klore seg godt fast i 9 mnd!!!!!!!!!

Skrevet

Det viste jeg faktisk ikke..hmm men da skal ejg få snakket med legen min om det..men kan jeg få spørre om noe jeg hadde i går litt brun utflod men bare litt ikke mye å ikke noe etter det er det farlig??

Skrevet

Jeg hadde også brunt utflod samme dag som jeg ventet mensen. Ringte legekontoret og de sa det var normalt men hvis det fortsatte å blø mye og jeg fikk vondt skulle jeg ringe tilbake. :) Tror det er ganske vanlig med brunt utflod for leser at det er veldig mange som har det her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...