knøtta Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Hvorfor er så mange av dere lite aktive på dette forumet i helgene?. Er det rett og slett fordi dere skammer dere over å faktisk sitte med datan i timesvis omtrent hver eneste dag og ikke vil at sambo/ektefelle skal finne det ut. Tenker det er en del menn som lurer på hvorfor huset ser bombet ut bestandig mens dere sier at ungene sliter dere helt ut og rekker ikke gjøre noe, pisspreik. Trenger ikke komme med regla om at dere slapper av på forumet mens minsten sover eller at alt husarbeidet er tatt på morgenkvisten, dere er neppe så snusfornuftige og perfekte.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 hehehe... Har tanken slått deg at noen faktisk jobber, og har annet å bedrive tiden med??? Dette gjelder ikke meg da, for jeg er sm og flyr bare her og driver dank, men MANGE andre har et liv utenom bim også.. hehehe.. Jeg er masse her på hverdagen. men når samboer endelig er hjemme, så gidder jeg ikke sitte nagla til til pc`n.. Mange prioriterer å finne på noe med familien også, vet du..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 enkelte må jobbe i helgene vet du;)
AndreVonDrei Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Jeg har forøvrig masse tid etter at husarbeid og de vanlige "husmorpliktene" mine er gjort i hverdagen, men foretrekker min mann og sønns selskap når det endelig er helg og de er masse hjemme :-)
Ikkelektuell Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 "dere er neppe så snusfornuftige og perfekte." Joda. Forresten, du svarte ikke på hvordan det føles å måtte signere med nick hele tida, nå som Knappen er borte?
Bare™ Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 I helgen må nok mennene ta sin del av svangerskapshormonene! Er det for mye for langt??
knøtta Skrevet 19. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. april 2008 Om jeg hadde hatt problemer med å signere med nick hadde jeg ikke skrevet innlegget så enkelt er vel det. Håper at anonymknappen blir borte for godt, folk får jaggu med kunne stå for sine meninger.
Patetica fåkksi Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 Vi som stod for meningene våre med nick før, har ikke forandra på det-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå