Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til jordmor i dag og hun sa hun kunne se på ansiktet mitt at det nærmer seg. Var på butikken etterpå og to der kommenterte det samme. Har ikke helt troen på at det skjer noe ennå likevel, men vi får nå se. 5 dager til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne faktisk se det tydelig hos meg selv ved første fødsel at ansiktet mitt hadde forandret seg like før fødsel. Og jeg fødte 14 dgr før!

Men andre gang kunne jeg ikke se noe antydning. Kikket meg nøye og grundig, men kunne ikke se noe...

Så jeg vet ikke helt hva som fører til det og grunnen til at noen kan se det og andre ikke. Men det er hvertfall tilfelle.

Lykke til!!!

Skrevet

hva er egentlig fødeansikt?

Skrevet

Et par av mine venninner ble litt fremmede i ansiktet rett før de fødte. Litt rundere på en måte, nesen ble litt bredere og nesetippen vippet litt oppover. Ser at denne beskrivelsen ble veldig rar, men det var den beste måten jeg kunne forklare det på - som jeg kjenner uttrykket "fødeansikt" ihvertfall :-)

Skrevet

Har ikke hørt om fødeansikt før,men det er sikkert tillfelle. Når jeg ble gravid, var det flere som kommenterte at jeg såg annerledes ut. Å mamma spurte meg om jeg va gravid, for jeg hadde forandret meg i ansiktet. Så noen kan se det også. Veldig mange gamle damer kan se når noen er blitt gravide..

Skrevet

Jeg kan faktisk også se at noen er gravide før de avslører dette, og det er fordi ansiktet muligens er mer hovent? Ser det lettere med Jentemammaer. Har du jente Crhanne?

Skrevet

(uke 35) Her e d og noen så har sakt eg har fått litt sånn føde ansikt.

Blitt rundere i ansiktet,mn har enn del vann i kroppen å har bekkenløsning så eg får ikje beveget mg såå mye så eg bør,mn sånn e d når bekkenet svikte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...