Gå til innhold

Telefon fra megler...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde visning på rekkehusleiligheten vår på mandag, og i dag kl 12 ringte megleren og sa at første bud har kommet inn. 100.000. under takst, men er jo en start da... Godt å komme i gang!

 

Det jeg lurer på er nå er om megleren ringer for hvert bud som kommer inn, eller betyr en stille telefon at det ikke har kommet inn flere bud??

 

Det budet som ble lagt inn i formiddag står til kl 14.00. i morgen.

Litt spent nå ja........ :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, han ringer nok når det kommer inn flere bud, da dere må jo nesten akseptere eller avslå tilbudet! Også er det vell en 24 timers frist som gjelder!

Skrevet

Takk, og takk for svar.

 

Ringte han nå jeg, og ingen flere bud hadde kommet inn... Men visste om ei som helt sikkert kom til å legge inn bud i morgen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...