Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg og min samboer skal nå skille lag etter 7år og 2 barn. Vi er heldigvis gode venner selv om det er slutt. Vi hadde egentlig ikke noen stor grunn til og gå fra hverandre men den store ungdomsforelsklsen og alt er forandret. Vi har "planlagt" alt veldig nøye hvordan vi skal gjøre det og til og med når samboer skal flytte ut,han bor her enda fordi han har ikke noen spesielt plass og bo.. Må jo bli bedre bruddet på denne måten?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Høres ut som det perfekte brudd. Håper dere klarer å være like gode venner etter bruddet. For du vet "man vet ikke hva man har før man har mista det" Klem
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Dere gir opp alt for fort synes jeg. Hvis dere er gode venner burde dere kunne finne fram litt romantikk igjen å bli sammen, om ikke for annet enn for barna. Alt for mange som gir opp, bare det kommer en liten sving på veien!!!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 At den store ungdomsforelskelsen tar slutt, burde ikke komme som en overraskelse. 7-årskrise er det noe som heter. Hvis dere ikke MÅ bryte, så ikke gjør det! Tenk på hva dere har sammen og finn en ny vei videre. Livet er ingen dans på roser, men kjemp for alt hva du har kjært1 Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå