*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Fikk akkurat kastet over meg en følelse av yr og spenning! Leste et innlegg her om vasking av senger ol før nedkomst, og jeg - som ikke har handlet noe enda (32 uker)- fikk et sug i magen. Tenk om ikke lenge har jeg et eget lite barn her hjemme i vår egen leilighet! Er så spent på alt(, og smågruer meg litt til fødsel)! Gleder meg til å få istand alt, men vet ikke helt når vi ska få tid eller penger. Selv om jeg syns det er stas å være gravid, skal det bli godt å bli seg selv igjen å kunne farte rundt og ikke bli begrenset av rygg og mage. Og så lurer jeg veldig på hvem det er som banker på der inne.. Ønsker dere en god dag!
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Dette var som å lese mine egne tanker :-) Får også helt kiling i magen innimellom, så mye gleder jeg meg... God dag til deg også!!
*Super*Mamman* Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Ja, begynner å bli årntli utolmodig nå jeg også.. Var på UL i dag og fikk sett knøttet, var såååå herlig:) Søte små bollekinn, og jordmoren sa at det så ut som masse hår på hodet:) Åh... gleder meg sånn til å kysse de små baby tærne!! Elsker babytær!!!! Og å snuse ham inn skikkelig. Babylukt er det beste som finnes:) Ønsker dere alle en kjempeflott dag:)
lolipoli Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Jeg gleder meg masse å se gutten min, termin om 30 dager! Men av og til gruer jeg meg til å føde... Men det viktigste at jeg får se gullet mitt snart!
Slæsh84 Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Er i uke 35 i dag å glede mg såå mye t prinsesså komme.... Har begynt å vaske babyklærne å d e såå stas:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå