Gå til innhold

Oj, Begynner å glede meg skikkelig nå..Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat kastet over meg en følelse av yr og spenning! Leste et innlegg her om vasking av senger ol før nedkomst, og jeg - som ikke har handlet noe enda (32 uker)- fikk et sug i magen. Tenk om ikke lenge har jeg et eget lite barn her hjemme i vår egen leilighet! Er så spent på alt(, og smågruer meg litt til fødsel)! Gleder meg til å få istand alt, men vet ikke helt når vi ska få tid eller penger.

Selv om jeg syns det er stas å være gravid, skal det bli godt å bli seg selv igjen å kunne farte rundt og ikke bli begrenset av rygg og mage. Og så lurer jeg veldig på hvem det er som banker på der inne..

Ønsker dere en god dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var som å lese mine egne tanker :-) Får også helt kiling i magen innimellom, så mye gleder jeg meg...

God dag til deg også!!

Skrevet

Ja, begynner å bli årntli utolmodig nå jeg også.. Var på UL i dag og fikk sett knøttet, var såååå herlig:) Søte små bollekinn, og jordmoren sa at det så ut som masse hår på hodet:) Åh... gleder meg sånn til å kysse de små baby tærne!! Elsker babytær!!!!

Og å snuse ham inn skikkelig. Babylukt er det beste som finnes:)

Ønsker dere alle en kjempeflott dag:)

Skrevet

Jeg gleder meg masse å se gutten min, termin om 30 dager! Men av og til gruer jeg meg til å føde... Men det viktigste at jeg får se gullet mitt snart!

Skrevet

Er i uke 35 i dag å glede mg såå mye t prinsesså komme....

Har begynt å vaske babyklærne å d e såå stas:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...