Gå til innhold

Ingen fødetegn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke har jeg mye kynnere, ikke har jeg masrier, å slimproppen er ikke gått..lite nedpress..

Kan jeg håpe at fødselen starter med det første da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen tegn, har hatt et supert svangerskap med ingen plager. Jordmor sier at fødselen starter nok plutselig og den blir forhåpentligvis like fin som svangerskapet. Trenger ikke ha noen tegn.

Skrevet

Kan likevel skje på en-to-tre. Du kan være helt lukket feks og så er du plutselig i full fødsel om natta.

Men jeg leter og leter etter tegn på at ting er på gang, og ja jeg har litt mer nedpress og mer kynnere....men jeg vil ha MER (kommer nok til å bite i meg de ordene når jeg ligger der under fødsel og hyler på epidural...).

Jeg er en uke over termin og noe kan GODT begynne å skje.

Skrevet

Gå trapper... Se om du merker noe etter en stund da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...