Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Ikke har jeg mye kynnere, ikke har jeg masrier, å slimproppen er ikke gått..lite nedpress.. Kan jeg håpe at fødselen starter med det første da?
mastermind Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg har ingen tegn, har hatt et supert svangerskap med ingen plager. Jordmor sier at fødselen starter nok plutselig og den blir forhåpentligvis like fin som svangerskapet. Trenger ikke ha noen tegn.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Kan likevel skje på en-to-tre. Du kan være helt lukket feks og så er du plutselig i full fødsel om natta. Men jeg leter og leter etter tegn på at ting er på gang, og ja jeg har litt mer nedpress og mer kynnere....men jeg vil ha MER (kommer nok til å bite i meg de ordene når jeg ligger der under fødsel og hyler på epidural...). Jeg er en uke over termin og noe kan GODT begynne å skje.
gutiina Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Gå trapper... Se om du merker noe etter en stund da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå