gutt i mai. Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 jeg er 37+2 i dag,og på mandag var jeg inom føden fordi jeg trodde jeg lakk fostervann,men de tok en test der,og det var ikke fostervann.men i ettertid synes jeg det har kommet mer,kjennes nesten ut som jeg tisser på meg innimellom,er det virkelig vanlig og ha så mye utflod på slutten?noen andre som har opplevd det samme?
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 jeg var på det samme i går, både jordmor og gynekolog sa det var heelt vanlig..det er masse sekret i skjeden, og mot slutten blir det veldig mye mer tyntflytende enn vanlig. dermed er det ikke uvanlig at det kan komme en skvett når du endrer stilling, var svaret jeg fikk.. jeg hadde det nemlig også akkurat slik, men når gynekologen var oppi med den pinnen sin og div så sa han; knusk tørt, ikke antydning til vannavgang... såh, er nok samme greia hos deg tenker jeg..
Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Jeg var også innom sykehuset til sjekk mandagen i forrige uke fordi jeg trodde vannet kunne ha gått eller at jeg lakk. Men det var tørt som i sahara og masse fostervann i magen. Hos meg kom det MYE væske under samleie og jeg er 100% sikker på at det ikke var urin. Legen som undersøkte meg på sykehuset sa at det er noen væskefylte kjertler i skjeden og det kan ha vært disse som tømte seg. Ellers føler jeg også at det "siver" litt væske nesten hele tiden, men det er visst bare utflod...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå