Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 til å tro at jeg er kvitt kvalmen!!! men å neida, neste dag er det påan igjen med oppkast og faenskap :-/ Flere som har det sånn?? skulle ønske kroppen kunne bestemme seg :-) men utrolig deilig å få slappet av de dagene kvalmen er levbar! :-)
HegeAE Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Er ferdig med min kvalme. Og godt er det. Men, liker forsatt ikkje den vonde smaken i munnen. Men, den ka var fram til 4.-5.mnd.....grøss......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå