Gjest Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Har lyst til å ha potetbåter med olivenolje og salt, men hva kan jeg ha til det???? trenger tips;)
Line80&Lukas8mai08 Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 potetbåter er det beste jeg vet:) hehe! spiser det til nesten alt. men det absolutt beste til potetbåter, er fløtegratinert laks med sitronpepper! det er kjempegodt!!!
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Det er også veldig godt med kyllingfilet med sitronpepper til og med en god saus
Musseknapp Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Nå skal du få en kjempegod oppskrift! dattera vår på 4 simpelthen elsker denne retten! Lett å lage også :-) Ca 4-6 porsj 2 kyllingfileter 1 pose frosne brokkolitopper 1 paprika 1 liten løk (kan sløyfes) Ca en halv pose (250-300gr) penne (pastarør) 2 poser kylling Bretagnesaus 1 beger creme fraiche Revet ost Hell pastarørene (IKKE kok på forhånd) i en ildfast form (ca 20cm x 30cm x10cm høy) Kutt kyllingfiletene i små biter og brun dem. Kutt løk og paprika og brun. Fordel over pastarørene sammen med brokkolitoppene. Kok sausen som anvist på pakken, og rør inn creme fraiche. Hell sausen over og strø revet ost på toppen. Nederst i ovnen - 175 gr (ikke varmluft) i ca 45 min. Server med hvitløksbaguetter. God middag. Åh, nå ble jeg sulten!
Gjest Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 tusen takk damer for gode tips;) gleder megtil middag, blir nok kyllingfille med potetbåter, nami, nam;)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå