alvilde Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 er det farlig med "krampe" i lysken? hva kan det bety? spør for mi søster,hun er 39uke plis svar
reekleim *fødeklar* Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Hei! Jeg vet ikke om dette er det samme og det er nok ikke det beste svaret du kunde få. Men... etter att min mor hadde født barn nr 4 så fikk hun en muskel som kramet i lysken. Legene sa at dette var inget de kunde gjøre noe med men det var ikke farligt. Denne muskeln krampet i 4 år så fikk hun sitt 5 barn og etter fødseln var krampen borte og har aldrig vist seg igjen. Lykke til med syster! Har dessverre ikke noe bedre svar at gi deg!
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Aner ikke hvordan krampen hennes utarter seg, men jeg har krampeliknende følelse i lysken noen ganger, ikke vonde, men mer kiling/dirring liksom. tror egentlig det er han lille i magen som tar seg til ansiktet eller dulter borti noe der nede. Han ligger med hodet ned. Er hun bekymret, går det jo an å spørre jordmor eller noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå