Gå til innhold

Tisselaken!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden skal øve på å være uten bleie om natten. Trenger litt tips her...Vi har kjøpt sånn tisselaken på ikea med plast under. La et i senga hans og ett på tvers i dobbelsenga vår siden halve natta tilbringes sammen :) men herregud så ubehagelig å sove på. pustet ikke. vi holdt på å svette ihjel alle mann. hadde vanlig laken over. vet noen om det er bedre tisselaken å oppdrive???eller er det bare sånn de er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet bare om dennne

Skrevet

du får kjøpt engangs på apoteket, de er ikke klamme å ligge på. kladder, kalles det visst.

Skrevet

kladder er også klamme....

du får jo kjøpt en overmadrass hos babyshop som også forebygger krybbedød.... den skal visst være bra. koster litt da men!

Skrevet

Vi har kjøpt på Kidd. Det er et vanlig strekklaken med "plast" i hele lakenet utenom kantene. Syns det er helt genialt siden lakenet og tisselakenet er i ett.

Men jeg syns og det er litt klamt. Gubben har sånt på sin side i senga siden jentungen oftest ligger der når hun er i vår seng. Han har ikke merket at det er klamt.

Skrevet

Synes det er best å ha tisselakenet under en tynn overmadrass. Den kan jo enkelt vaskes i maskinen. Blir for klamt ellers.

Skrevet

tynn overmadreass-ok da må jeg skaffe det. hvor har de slike som kan vaskes i maskin da? poden har vanlig barneseng (like lang som voksen seng...)

Skrevet

Har hørt tips om å legge helseteppe over tisselakenet. Da kommer det litt luft mellom lakenet og den som sover i senga. Har ikke testet det selv.

Skrevet

ikea og jysk f.eks. Den fra ikea kan i tørketrommel også.

Skrevet

Kjenner du ingen som jobber på sykehjem da...? hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...