tre_prinsesser Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Vi skal gi mme som erstatning for kumelk, kan vi da gi den kald? Har kjøpt den typen fra Nestle som er drikkeklar, men det står bare hvordan man varmer den. Jeg tenker at den kanskje blir bedre mottatt kald, siden det er det hun er vant til nå. Er noen mnd siden jeg sluttet å amme... Noen som kan gi noen råd??
1 høne i haneflokken-født Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 ta kontakt med nestle og hør
tre_prinsesser Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Ja, ringte de, men hun som satt der visste ikke... Derfor håpet jeg at noen her kanskje vet?
tre_prinsesser Skrevet 16. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2008 Ingen andre som vet noe om det?
lisje marthemora Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 vi gir den romtemperert , hun har ikke ville hatt den varmet. Har egentlig ikke tenkt at det kan være skadelig.
tre_prinsesser Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2008 Ok. Så hun har ikke reagert på det? Tror jeg varmer den og ser om hun vil ha den hvis den er varm først. Hvis ikke får jeg sjekke med legen igjen. For hun får vel mangel på noe hvis hun ikke får melk? Sånn i lengden tenker jeg. Hun får noe ost og prim, det har hun ikke reagert på så langt, men får ikke yoghurt. Trenger hun melk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå