nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 hvor mange smokker og tåteflasker skal/har dere kjøpt?
*Super*Mamman* Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Vi har kjøpt et par smokker, og kun 1 tåteflaske ( en som skal være kolikk sikker).. Skal fullamme, men greit å ha en flaske for å ha vann i nå i sommer.... Kommer nok til å kjøppe en flaske til, litt lite med kun 1...
Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Kjøpte ingenting før barnet var født og behovet meldte seg vi ) Nå har vi fortsatt en del flasker igjen fra førstemann, for det gikk ikke å amme, så nå til andremann har vi vel en 8-10 stk. men om de blir brukt gjenstår jo å se.
snuppelura_jente3 Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Hei Vi har kjøpt inn to flasker... Slet med å få til ammingen med begge våre to andre barn, brukte 14 dager før vi fikk det til. I mellomtiden ble det mye såre brystvorter og pumping for å holde melkeproduksjonen i gang. Så det kan være like greit å ha flaskene tilgjengelig fra starten av... Ikke alle som fikser dette med amming, og i tillegg, så er det jo greit at pappa kan ta et måltid med nurket også om man har litt ekstra melk. Min mann synes iallefall det var utrolig deilig å sette seg ned med den lille og gi flaske.. og ikke minst.. mon brystvorter fikk hvile litt...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Har kun 2 smokker her enda,men tenket og kjøpe flere i dag kanskje.Har 3 store adventflasker og ei minder fra førstemann.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Har tenkt å kjøpe 2 stykk. Vil jo uansett få behov for noen med tid og stund, jeg tenker på når baby blir så stor at mor kan stikke av litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå