Gå til innhold

Noen som har forlenget håret???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å få lange lokker igjen, da det tar så utrolig lang tid hvis det skal vokse på egenhånd.

Noen med erfaringer her? Hvor lenge holder det seg.? Må man klippe håret kortere når det skall taes av igjen? Pris? jeg har fått tilbud på 5000 via en bekjent, og synes det hørws ut som en god deal.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer helt an på hvordan frisøren gjør det og hvordan hår dere skal bruke. vil på det sterkeste anbefall ekte hår selv om det er dyrere.

om hun ikke har gjort det mange ganger før så vil de nok falle av etter vært. det vil nok noen gjøre uansett

Skrevet

Ordentlige extensions holder i månedsvis, men kan bli veldig flokete når festene kommer langt ut på håret - altså når det blir noen cm mellom hodebunn og festet - da floker det seg gjerne til i mellom, og man klarer ikke gre det ut. Jeg hadde knallrøde ext., det var et pes fordi de slapp ekstremt mye farge. Jeg tok dem ut etter 3-4 mnd, men har venninner som har hatt dem lenger.

Skrevet

5000 er en god deal ja. I salongen der datteren min jobber koster det fra 8000-12000

du kan ha dem i flere mnd, men dem råder deg til å ta dem ut etter 5-6 mnd. sliter masse på det egene håret ditt da..

Men hvorfor ikke spare til du får lange krøller da. Da har du spart 5000 kr som du kan bruke på mye annet fint....

Skrevet

jeg var redd det sliter mye på eget hår ja.. vil det si at man må klippe mye, slik at jeg etter 5 mnd med extensions, må ta de ut og klippe mer av mitt eget hår?

var så dum å klippe bort mitt fantastiske hår da jeg ammet og røytet mye.. angrer nå, og har allerede spart i 5 mnd.. uten særlig effekt..

det var ekte hår jeg skulle få for 5000.. de skulle ikke ta noe for jobben..

Skrevet

eg satte på i slutten av februar,og mitt e akkurat like fint.Eneste du må passe på e att du grer håret ditt med naturbørste 1-2ganger til dagen.Nettopp for å slippe å få floger og sånt når håret vokser ut.Du må heller ikke bleke det,da festene kan slippe.Shampoo og balsam må ikke inneholde sillikon,og når du skal ta i balsam,må du kun ta det i selve håret,ikke få det i hårbunnen eller på festene.Eg betalte 3000kr,full pris;)...Håret mitt e asiatisk;) Men du kan farge det altså;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...