tjukka med spire i magen Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 jeg skal steke kyllingfileer i steikeovenen, men de er ikke helt tint.................. har hørt man ikke skal steke kjøtt som ikke er helt tint da............ (spiser bare grønnfor jeg...) hvorfor??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 for da blir den sjevt stekt. altså brent utenpå og rå inni. da er det faktsik bedre og tine den i mickoen først. det tar ikke så lang tid. husk og brun den i panna før du stapper den i ovnen
tjukka med spire i magen Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 hmm. oki doki...... har ikke micro men......... finner vel en løsning
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 vann duger også. helst kaldt vann, men har du dårlig tid så blir det varmt/lunket.
Sommer & sol:-) Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 har heller ikke mikro... så jeg tiner alt kjøtt i lunkent vann,går veldig fint det... husk og stek de lett i pannen først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå