lillegull:) Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 lyst til å henge opp panellengdene mine på kjøkkenet.. men har lys gardinstang og opphengene til panellengdene er sorte.. (hadde sort stang der vi boddde før) det ser kanskje litt teit ut?? er jo bare litt som blir synlig da men.. hadde dere gjort det, kanskje bare jeg som er pirkete:) hehe.. har svart stang, men vi har såpass åpent kjøkken inn til stuene, så synes det er penest å ha lys stang siden jeg har det i stuene..hmmm..
lillegull:) Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. april 2008 ingen?? litt kjedelig tema kanskje..heh.
Yrha Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Hva slags oppheng? Prøving og feiling er eneste løsninga hos meg. Klarer ikke å se for meg ting hvis jeg ikke bare gjør det, og heller har i bakhodet at det kanskje må gjøres om. Men høres ikke så ille ut, spør du meg!
lillegull:) Skrevet 16. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2008 i tilegg til stanga så er det jo sånne små oppheng som panellengdene skal henge på , på gardinstanga igjen om du skjønner.. og disse er sorte..
Hildeks Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 det går sikkert heeelt fint, har hatt det samme selv, er jo bare de små "firkantene" helt øverst man ser, ikke så gale, men som hun over sa, prøv og feil;) da ser du iallefall hvordan det ser ut=)
lillegull:) Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2008 ja, jeg får nok gjøre det:) takk for tips:)
Yrha Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Spørs litt på fargen på panellengdene. Hvis stanga er hvit, også har du svarte oppheng, også lyse gardiner igjen, så blir opphengene veldig synlige. Hmm, vanskelig. Heng opp en lengde og ta bilde. Du får et annet inntrykk på bilder.
lillegull:) Skrevet 16. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2008 de er mørkelilla.. innmari kule.. har løper og lys som står i stil som jeg skal ha på spisebordet på kjøkkenet.. stolene er i sort skinn så er jo litt match..hehe.. neeei.. jeg drar rompa opp og går ned å prøver jeg:)
Yrha Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Mmmh, hørtes digg farge ut ja. Få høre hvordan det går da.. (gardinoman jeg altså).
Gjest Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Kjøp hvit neglelakk og lakk de delene som blir synlige Enkelt tips, men ikke holdbart i lengden, blir jo fort slitt dersom du skal bevege mye på panelene. Hilsen "gardinekspert"
lillegull:) Skrevet 16. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. april 2008 oppdatering her:) jeg må nok ha sort stang så da bytter jeg bare ut en jeg har i gangen:) ellers tor jeg det blir fint:) skal ha lys løper på bordet under vinduet m/ lilla lys og andre lilla effekter.. tror det blir nice;) takk for alle tips damer:) gøy m interiør..
Yrha Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 Ok, da vet vi at lys stang og mørke oppheng ikke funker Høres veldig bra ut som du skal ha det ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå