Gå til innhold

Kiss syndrom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn har fått diagnosen kiss syndrom. Han har vært helt normal i utviklingen synes jeg. Ikke hatt noe symptomer på noe galt syntes jeg.. men fysio sendte han til manuell terapaut. Der fikk vi vite at han hadde kiss. En feil i nakkevirvlene.. som kan komme under keisersnittet, eller pga. trangt i bekkenet når han lå i magen.

Etter at vi var på behandling forrige uke har han vært super grinete.. Han gråter flere timer hver dag. Føler alt har blitt mye verre etter behandlingen!!! noen som har opplevd lignende etter å ha vært hos manuell terapaut ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da.

Men ring til terapauten og si det. Kan være en reaksjon på behandling.

Vi har hatt god hjelp med denne type behandling.

Skrevet

Ring og hør.

Synes det hørtes rart ut.

Vi har også et barn med denne diagnosen.

Og ikke vær redd for diagnosen det er noe som skal løse seg lett dette problemet!!

Lykke til

Skrevet

Barna kan ofte bli litt verre før de blir bedre.

Lykke til:-)

Skrevet

Ringte manuell terapauten.. og han sa at det var helt normalt.. vanligvis roer det seg etter en uke.. men kan ta opptil 3 uker. Skulle ringe igjen hvis det ikke bedrer seg. trener med lille gullet hver eneste dag. Han er så flink atte! :-D

Hørte at de fleste blir friske av dette, men at i verste fall så kan barna få ADHD. Det er i VERSTE fall.. ..

Skrevet

Jeg har et KISS barn som ifølge eksperter i inn- og utland er et av de hardest rammede i Norge. Han har hatt ca. 100 behandlinger til nå (han er 3 år gammel), og har ALDRI vært grinete etterpå.

Ikke vet jeg om dette kan variere, men jeg kan gi deg råd ifht hvilke terapeuter du bør oppsøke om du ikke stoler på deres terapeut. Send evt. P.M.

Skrevet

Ein er født med ADHD, kan ikkje få det av slikt:) Men at ein kan få liknande symptom, er sikkert mulig. Dattera mi hadde denne låsninga i dei øverste nakkevirvlane, og ho har vore til utredning for ADHD, men fekk ikkje diagnosen:) Ho er heilt fin i dag:) Vi var til kiropraktor og fekk ordna det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...