Lillesnuppis Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Noen som har vært der? Mannen har fått time der i morgen til sykepleier og fysioterapaut. Å time til legen på fredag. Det jeg lurte på er. Hva skjer der å kommer dem evt frem til noen behandlings plan når vi er der? Eller må vi vente lenge på å få tilbud om noe?
Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Hei. Jeg er pasient der, ikke nå mens jeg er gravid men ellers. Det blir satt i gang behandlingsplan med engang (om det er noe de kan gjøre og det er det sikkert). Trodde det var vanlig med time hos sykepleier og lege første gangen ? Når man først har kommet inn på Smerteklinikken blir man fulgt opp tett til det ikke er mer å gjøre eller om fastlege kan overta. Han er kjempe heldig som har fått plass der, de er kjempe flinke : )
Lillesnuppis Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Takker for svar :-) Nei han har fått time til sykepleier og fysio første dagen. Å legen dagen etter.. Kanskje han har fått det sånn siden det er ryggen hans det gjelder. Vi er i hvertfall spent begge to til morgendagen..
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Ok : ) Dere får ha lykke til i morgen, har bare fine ting å si om de som jobber på smerteklinikken. De er dyktige : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå