Gå til innhold

Hva ha i vognen?! Bytte ut posen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en vognpose av eldre modell med stoff og skinn inni, som jeg lurer på om jeg skal bytte ut nå. Det er 8 grader ute idag. Jeg tenkte å bruke den tynne vogndynen som jeg har fått av svigermor og pledd. Tar på ungen fleecedressen, lue og votter. Han er 2 måneder.

Er det for tidlig å bytte ut?

Har trekk til vognen over- så det vil jo bli lunt og godt tenkte jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har byttet ut voksiposen min. var ute å gikk i går, snuppa låg kun med strømpebukse og body + lue - og da vi kom hjem var hun glooo varm!I dag kledde jeg på henne ullsokker og en treningsdress i tillegg, og la henne i vogndyna, tynt ullpledd og helseteppe. Etter trilleturen kjentes temperaturen normal ut:) Har også forresten trekk til vogna i tillegg.

Jenta her er litt over 3uker gammel. Bor i trheim, begynner å bli varmt ute!

Skrevet

Jeg bruker skinnposen først når det er minusgrader, av og til når det er noen få plussgrader også hvis det er surt i tillegg, men sjeldent. Når jeg brukte vognbagen hadde jeg dyne og ullteppe over, har kun brukt trekket over der hvis det har blåst veldig og når det er litt regn i lufta uten at jeg trenger regntrekket på. Nå bruker jeg sportsvogn og orker ikke både dyne og ullteppe, så nå bruker jeg et litt tykkere teppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...