mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 på å lære Knerten å snakke. Han skravler som en foss og nye ord for hver dag. Det nye nå er at Storebror har forsøkt å lære han å si "hva skjer `a....." Og det har han lykkes i...... Så nå går lille 2 åringen rundt å sier "skjera"..... Nå kan jeg kanskje bare henge på han noen tykke gull-lenker, hettegenser og saggebukser... Og så sende han inn i hvilken som helst gjeng??? Storebror ler og Knerten sier skjera, skjera, skjera.........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Hahahaha.............hva skjera? Det er akkurat slike ting som er aberet med eldre søsken;-D Mye som er svæææært festlig å lære den lille søte og håpefulle:-) Men artig ja - helt klart:-) Barn er barn og det synes jeg de skal få lov til å være leeeeenge!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 dritgreigutten bedriver også språkopplæring her i huset, så nå går hun rundt og sier: "du gluggen" -- sitat Mikkes klubbhus. NICE! hun kan si bølle også da, heldigvis ;-)))
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Minte meg om den tiden da tante lærte sin kjæreste lille nevø masse nytt. Så han gikk rundt til alle og sa: Halla bølla når han var 18 mnd.. Og midt under måltider eller når moren hans leste bok, kunne han utbryte: Boooooooooooooooooooooooooooooring! For det hadde tante lært ham.. Hmmmm. Kanskje ikke så rart at min søster har vært litt kritisk til alt jeg lærer nevøen min.. H ehe
Plutseliten :) Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Hettegenser og saggebukser er greit....men gulllenker trenger han ikke Ikke i gjengen til Daniel Franck ihvertfall Sånne små snakkende barn er herlige! Husk å notere i bok....kjempegøy å ha senere...man glemmer såååå fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå