Noah-gullet Mai-08 Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Synes det var så deiligt å hormonene mine til side idag,å stå opp tidlig,hoppe rett i dusjen og sette terasse-døren på vidt gap slik at sola slepper inn,for idag skinner sola og varmt er det og:-) Sitter nå å venter på at baksten skal bli ferdig i ovnen,lukter nybakte boller i hele huset:-)) Ja var vel ingen mening med dette innlegget,men ville bare dele mitt gode humør med dere jenter! Ha en strålende dag!!
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg deler ditt gode humør.... Godt å høre at vi også har gode dager:-D Utrolig hva sol kan gjøre faktisk:-D
Nostalgi Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Ja deilig dag:) sol her å hadde en tøff dag igår med masse hormoner... Idag føles alt så mye bedre å lettere. Har energi og får gjort husarbeid. 3 dager over ul termin og mens termin idag.. blir satt igang mand 21.april, 8 dager over ul termin om jeg ikke har komment igang før... Ha en fortsatt fin fin dag, det skal jeg:)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Hola, Jaaa... for en deilig dag!! Har fått unna så mye husarbeid idag :=) Kos dere masse masse alle gravidos! Klem DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå