Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg liker at kroppen min har forandret seg etter fødsler, men skulle gjerne hatt litt fastere mage. Kiloene er forsvunnet, men etter 3 barnefødsler så går ikke magen så fort tilbake. Var på Lindex i går og kjøpte en sånn høy underbukse som holder magen inne.Den kostet ca350kr,men er veldig behagelig og utrolig effektfull! Jeg har hentet frem mange tettsittende gensre i skapet som jeg endelig føler meg super vel i. Nå tenker jeg ikke på å holde inn magen, så da blir den vel enda slappere.. Det var bare dagens lille tips til dere som heller ikke kommer i gang med treningen:-)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 hørtes supert ut men finnes den i tanga også? er ikke så glad i å gå med truse egentlig...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Det vet jeg ikke, men den jeg har kjøpt er ganske nett i fasongen. Det finnes sikkert i tanga også hos Lindex eller i andre butikker. Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle føle meg så mye bedre-har aldri prøvd noe sånt før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå