Gå til innhold

mamalari eller auroa kan dere hjelpe meg


lykkelig_28

Anbefalte innlegg

jeg lurer på hvordan forholdet mitt vil ende?har vært en del krøll nå siste ukene, jeg vil ikke miste min kjære samboer.

 

vil han gjøre det slutt?når?hva evnt kan jeg gjøre for å få forholde til fungere

han 16.06.78

meg 08.12.79

 

håper en av dere kan svare meg på dette, er helt knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det vært noen beskyldninger inne i bildet? Ikke tenk utroskap med en gang, mange gjør det. Får liksom om at en av dere liksom må forsvare seg, hele tiden. Ikke fysisk altså. Får også opp utholdenhet, på en måte at forholdet har vært litt nede en stund. At dere har prøvd på nytt og nytt, men så går faller det liksom tilbake igjen, Stemmer det? Får opp at hvis dette skal kunne fortsette så må dere holde sammen uansett, dere må kjempe om dette sammen. Tror det er viktig at dere gir hverandre oppmerksomhet og kjærlighet. At dere viser at dere setter pris på hverandre. Hvis dere ikke forandrer situasjonen så kan det se ut som at en av dere reiser. Får liksom opp flytting. Det vil være viktig at dere gå inn for dette sammen.

 

Håper det ordner seg for dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stemmer som du skriver her, vil så gjerne at ting skal bli bra. ang flytting ser du når om det skjer? blei litt redd her jeg, vil ikke miste han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får liksom ikke opp flytting sånn konkret, men fikk bare opp et mønster som kan ende med flytting hvis det ikke forandres.

Tror du skal ta en liten prat med han, og så får du vise at du setter pris på han og sånn. Dere må iallfall gjøre noe for og foradnre situasjonen. Omsorg kom opp her, så kan være at han trenger og bli satt pris på. hvis det ikke er motsatt da, slik at det er du som trenger det. Men det kom ganske klart opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...