Gå til innhold

F***!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså....er det mulig da?!! Nå er jeg så irritert at det nesten flyter over....*grrrrr*

Bilen måtte på verksted fordi den ene armen til vindusviskeren gikk sunn, samt at vi har hatt noen ulyder i forstillinga som bør ses på. Greit nok. Ble forespeilet 1300,- kr kanskje, bare for vindusviskeren, det kostet over i stedet over 5000,-.....

Service måtte vi ha tatt i sommer uansett, så mens de hadde den der lurte de på om de skulle ta det også...REGN på det sa vi, for det er en del ulyder i forstillinga på bilen, og det vil vi I HVERTFALL ha fikset. Ok sier verkstedet.

Så regner de, og vi finner ut at javel, vi får ta alt sammen da... 35 000,- kr... De må visst bytte bremser, og masse deler der, en god del pærer, filtre osv.. javel.....

Presiserer at de må sjekke dempere og forstilling, og de sier jada og alt er inkludert i den prisen.

Så får vi tlf i dag: Alt fikset, nå kan vi hente bilen, de har prøvekjørt og alt er ok. Så flott! Drar kort, 35000,- svupp ut av kontoen. Kjører hjem...

OG DET ER FAEN TA MEG FORTSATT KLUNKELYDER I FORSTILLINGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HALLOOOOOO!?!?!!??!?!??!??! Det var i utgangspunktet DET vi ba dem fikse FØRST, og så lenge det skulle være inkl. i den serviceprisen vi fikk, så burde da for faen det være i orden!!! *arrrrgh* Nå blir det en litt sinna tlf tilbake til verkstedet er jeg redd.. Beklager banningen, men nå svever den en rimelig mørk donaldsky med lyn i over hodet mitt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fy søren. skjønner at du blir forbanna da ja. Er de seriøse tar de ihvertfall og fikser på det med en gang uten betaling. Du har da betalt for det, høres det ut på prisen.

Skrevet

Oh belive you me, I will.... klage altså... De vet VELDIG godt at dette skulle sjekkes, var noe av det første vi ba om, og da svarte de at de trodde nok ikke det var noe feil med demperne nei...heller noe stag og bærearmer og div. Og det kan godt hende det, at stag og bærearmer burde byttes, men de må jo sjekke dempere også når de først holder på - og vi har sagt at det bør sjekkes!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...