Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Blir 2 år i Mai og er en MEGET bestemt ung frøken! Setter grenser og hun må sitte på stolen i barnehagen hvis hun gjør noe "galt" Hjemme må hun sitte utenfor badromsdøra. Hun viser tegn til anger og skjønner at det hun har gjort er galt. Sier unnskyld og vi koser. Kjefter minst mulig og prøver å prate rolig til henne om at det er au sv... sa selv i går når pappan spurte hva hun hadde gjort i barnehagen i går... Dro seg selv i håret og sa Ella au au... Så hun skjønner! de sier i barnehagen at det er pga språket at hun ikke får uttykt seg godt nok. Er bare eldre barn i barnehagen,så hun vil gjøre det de andre barna gjør og sier,men får ikke helt til og da blir hun sint. Sier det vil bedre seg når hun kommer tilbake til høsten,så får håpe det! Blir så fortvila jeg... slo et annet barn uten grunn og kasta matboksen til et annet barn i gulvet... Det var den maten! Blir nesten redd de tror at vi gjør noe galt hjemme... blir helt nervøs. Føler selv at jeg ikke kan gjøre noe annerledes enn å være konsekvent,sette grenser og forklare at dette ikke er akseptert... Men er vel en periode får vi håpe Flere med erfaringer? Er VELDIG flinke til å rose henne når hun er flink og det er hun som regel,men får noen skikkelige raptusser!!!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 HÆ?? Må hun sitte påen stol i barnehyagen når hun gjør noe galt??? Hva slags pedagogikk er det??
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Hun må sitte på en stol,det må alle barna. Så de skjønner at det ikke er akseptert!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Jeg mener de må lære problkemløsing på andre måter enn ved den slags ydmykende straffemetoder.Skjønne rikke at en barnehage med folk med pedagogisk kompetanse driver med sånt. Hadde ALDRI forekommet i mitt barn sin barnehage.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Neida,greit du kommer med din mening om det. Men var egentlig ikke spørsmålet mitt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå