Gå til innhold

har jeg vært savnet ? :p


Anbefalte innlegg

Skrevet

lørdagen som var så måtte vi på ny bilrubin prøve på sykehuset og jaggu ble vi ikke lagt inn igjen.. så kom vi hjem i dag da og håper og ber om at prøven kl 12 i morgen er OK !! hun har gått opp i vekt og veier nå 2600gram (fødselsvekta var 2555)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis som 2 barns mor :)

Skrevet

Er det ifht gulsott?

 

Håper det går bedre fremover :-)

Skrevet

ja,gulsotten.. så vi har tilbragt 10 av 11 dager på sykehuset for å ta nye prøver dag inn og dag ut stakkars.. har snart ikke mer blod igjen hu lille tutlå mi! snufs..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...