Gjest Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 lørdagen som var så måtte vi på ny bilrubin prøve på sykehuset og jaggu ble vi ikke lagt inn igjen.. så kom vi hjem i dag da og håper og ber om at prøven kl 12 i morgen er OK !! hun har gått opp i vekt og veier nå 2600gram (fødselsvekta var 2555)
~Maja Mor~ Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Er det ifht gulsott? Håper det går bedre fremover :-)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 ja,gulsotten.. så vi har tilbragt 10 av 11 dager på sykehuset for å ta nye prøver dag inn og dag ut stakkars.. har snart ikke mer blod igjen hu lille tutlå mi! snufs..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå