Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7+5 idag og har rosa utflod på fjerde dagen. Ringte legen bare for å høre om det var lurt om jeg droppet min faste kaférunde med mine venner idag. Da sa hun at jeg måtte holde senga og komme på time idag til henne for å sjekke om alt sto bra til.. Trodde ikke de gjorde det så tilig i svangerskapet og jeg trodde ikke rosa utflod var så farlig.. Blir litt bekymret. Så er veldig spent på hva som skjer idag. :( Litt nervøs nå. Måtte bare lufte bekymringene litt her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 7+6 kom jeg på nå.. Ikke at det har så mye å si..

Skrevet

Lykke lykke til Randi med knøtt! Det er jo ofte vanlig slike småblødninger, men de vil nok bare sjekke for sikkerhetsskyld. Skal krysse alt for at det står bra til med knøttet ditt!

Klem til deg

Skrevet

Hadde nok blitt litt bekymret selv jeg, men det er sikkert ingenting!

Lykke til!

Skrevet

Hei Randi med knøtt:-)

Jeg er 7+5 i dag så vi er jo ganske nære på termin vi to, men det har vi jo funnet ut før:-)

Det jeg skulle si var at da jeg var mellom uke 7 og 8 med førstemann så hadde jeg en slik blødning du beskriver over noen dager..Fikk beskjed om å ta det med ro + at jeg måtte innom legen en tur. Der tok de to blodprøver med et par dagers mellomrom for å se om HCG steg eller sank. Hadde ikke noen ul eller noe, men blodprøvene viste at HCG hadde steget fint på de dagene. Resultatet er en nydelig gutt på snart 3 år:-) Så hold motet oppe, det trenger ikke bety noe som helst. Slimhinnene er veldig skjøre nå når vi er gravide!!

Klem

Gjest Mammamoms
Skrevet

Selv om det er litt skremmende at legen beordrer senga, og at du skal komme innom idag, må du ikke bli helt vettskremt, Randi! Det er bra at legen i allefall tar deg på alvor! En typisk legekomentar er jo ofte "du får se det an et par dager". Men det er godt at de tar svangerskapet på alvor!

Skrevet

Skjønner godt du blir litt bekymret...

Lykke til idag, håper alt går bra! :)

Skrevet

Fikk ultralydtime imorgen. Har en time på mandag og. Så vi får vel bare vente å se hva vi ser inni magen imorgen da. Legen ringte bare nedover på sykehuset og spurte om det var nødvendig med en fremskyndet ul time. Så nå sitter jeg her og er litt bekymret til jeg vet mer imorgen. Håper alt er bra.. Krysser fingrene for det. Blir om ikke annet morsomt å se den lille hvis den forstatt er der..

Skrevet

Du for ha lykke til i morgen, og håper alt er bra der inne...

Skrevet

Henger litt igjen her inne :)

Håper alt står bra til... Du får tenke positivt at legen bare gir deg god oppfølging :) DU skal se at alt står bra til... :)

GI oss en lyd om hvordan det gikk :)

klem

Skrevet

Nå skal jeg snart dra. Er litt nervøs, men håper alt går bra. Takk for alle gode ord. ;) Skriver hva som skjer når jeg kommer hjem igjen.

Skrevet

Lykke lykke til, og krysser alt for at det blir positivt innlegg her senere i dag!!!!!!!!!!!! Klem

Skrevet

Dette gikk ikke min vei. Fosteret var ikke levende. Får utredning for kromosonfeil senere og tilbud om utskraping nå. Tror jeg skal vente å se om det kommer naturlig ut. Takk for en fin, men kort tid sammen. :(

Skrevet

dette var trist..finner ikke ord jeg..

sender deg en stor og varm klem:-)

Skrevet

så utrolig trist.. :/

er så innmari vondt når det skjer...

stor klem til deg...

Skrevet

litt nysgjerrig... hvorfor skal du ha utredning for kromosonfeil!?...

Skrevet

Har vært gravid ti ganger og har to barn. Når du mister så mange ganger så tror de at mest sannsynlig er det pga at den ene parten har en kromosonfeil som kommer tydelig frem ved deling av gensekvensen når babyen lages med partner. De sier at mest sannsynligvis så er det derfor vi mister gang på gang. Da kan de hjelpe med å dyrke frem egg eller sædceller uten den feilen og hjelpe oss å bli gravid slik. Vet ikke hvor mange svangerskap jeg klarer.. Så vi får se. Håper det var svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...