Gå til innhold

ang. menn og sterilisering.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med menn som har sterilisert seg? Hva kostet det og gjorde det vondt? Kunne han gå på jobb dagen etter? Er det mulig å reversere steriliseringen etter noen år dersom det skulle være nødvendig?

 

Hva med kvinner?

 

Mange spørsmål, håper noen har svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen her har gjort det han betalte 3000 på privatklinikk.

Han hadde ikke noe vondt etterpå,men skulle ikke løfte tungt

de første dagene.

 

å sterilisere seg er i seg selv egentlig en endelig avgjørelse som det er veldig viktig å tenke nøye igjennom før man gjør.

 

De sa at i noen tilfeller gikk det reversere det(med varierende resultat),men at man ikke burde ta avgjørelsen om å sterilisere seg med det i bakhodet at det gikk å gjøre det om igjen.

 

Lykke til:o)

Skrevet

4 800 kr på Medie 3, rabatter om en er medlem.... Det var litt ubehagelig (sikkert pga området....) , og han blødde litt de to første dagene. Han har en fysisk jobb, slik at han tok en tredagers... Legen kan skrive ut sykmelding om en trenger det.

 

Gubben gjorde det for 1,5 mnd siden, han hadde vondt ca en uke etter.

Nå kjenner han bare litt om han hopper ned store avstander e.l på jobb....

 

Lykke til med "valget"

Skrevet

Min skal under kniven i sommer. Vi har fått forspeilet 400 kr ved Volvat og en dag syk.

Skrevet

4000 på colosseum også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...