radio Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Noen med menn som har sterilisert seg? Hva kostet det og gjorde det vondt? Kunne han gå på jobb dagen etter? Er det mulig å reversere steriliseringen etter noen år dersom det skulle være nødvendig? Hva med kvinner? Mange spørsmål, håper noen har svar!
Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Mannen her har gjort det han betalte 3000 på privatklinikk. Han hadde ikke noe vondt etterpå,men skulle ikke løfte tungt de første dagene. å sterilisere seg er i seg selv egentlig en endelig avgjørelse som det er veldig viktig å tenke nøye igjennom før man gjør. De sa at i noen tilfeller gikk det reversere det(med varierende resultat),men at man ikke burde ta avgjørelsen om å sterilisere seg med det i bakhodet at det gikk å gjøre det om igjen. Lykke til:o)
Hibbel Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 4 800 kr på Medie 3, rabatter om en er medlem.... Det var litt ubehagelig (sikkert pga området....) , og han blødde litt de to første dagene. Han har en fysisk jobb, slik at han tok en tredagers... Legen kan skrive ut sykmelding om en trenger det. Gubben gjorde det for 1,5 mnd siden, han hadde vondt ca en uke etter. Nå kjenner han bare litt om han hopper ned store avstander e.l på jobb.... Lykke til med "valget"
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Min skal under kniven i sommer. Vi har fått forspeilet 400 kr ved Volvat og en dag syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå