*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Datteren vår på snart 21 mnd har begynt å kle av seg om natta nå.. Uten at vi merker det!! Hun ligger i be-safe uten seler (sparker av seg dyna..), er det noen som har tips?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Datteren vår på 21 mnd gjør også det samme. Jeg tenker at dette bare er en fase som vil gå over av seg selv, som mye annet har gjort:-) Ellers har jeg dessverre ikke noen tips å komme med:-)
Molait Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Vår tar av seg bleia. Har han helpysj river han bare opp på sidene og drar den ut. Frustrerende...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Dere har min dypeste sympati! :-D Datteren min 18 mndr har holdt på med dette en stund og jeg var nødt til å kjøpe bukser med belter eller snøring i livet som jeg dobbeltknyter. Hun tar av seg alt, så fort hun får andledning. Trikset er at de ikke får dratt buksen ned over hoftene. Min store skrekk var at hun en dag skulle våkne med full bleie som hun da ville more seg med ut over hele sengen. Jeg hadde allerede problemer med at hun noen ganger tisset i sengen når hun hadde rukket å kle av seg. Ikke noe annet å gjøre enn å ta på dem ting de umulig kan få av. En foreslo glidelås bak på pysjen, og som var innvendig, men jeg er ikke flink på å sy klær selv. Ellers et glimrende råd da.
mai mammaen til to Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 om de bruker hel pysj så kan man ta den på bakfrem.. det har jeg hørt om noen som gjør...
Mamsen86 Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Hahaha! Sånn er det her i huset også!!! Jenta mi er 1,5 år, og dette har'a drevet med en stund. Bodyer og pysjer er det ikke vits å ta på'a i det hele tatt. Knapper får hun opp og glidlåser får hun dratt ned, og hun får armene ut av hullet ved halsen og ja.. Det er ikke måte på, liksom. Hun skal IKKE ha på seg klær når hun sover. Nå har hun til og med blitt syk, fordi hun ender opp i bleia uansett hva jeg tar på henne.. Jeg har bare satt opp temperaturen litt på rommet hennes og har på hun en litt lang tskjorte. Hittil har hun ikke klart å ta den av seg, men.. Var verre når det var mye kaldere ute, for hun får tatt av seg alt fra strømpebukse til joggebukser.. Jeg sto faktisk å så på henne i dørsprekken her en dag.. Guuud, å hun sleit! Men av skal det! Uff, ingen råd fra meg akkurat.. Men vi sitter iallefall i samma båt!
Mamsen86 Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Hmms, at jeg ikke har tenkt på det før?? Pysjen bakfrem! Jeg som trodde jeg hadde gjort a-l-t!!! Det skal jeg gjøre i natt!
Molait Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 hehe Min klarte din store skrekk han. Fine tåspor jah...ææææsj!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå