Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en eller annen grunn har jeg tenkt så masse på deg i dag.. Jeg klarer ikke å forklare hvorfor, og egentlig så har jeg ikke hatt så mye med deg å gjøre her inne. Men jeg har lest litt i innleggene dine, og jeg er klar over hva du går gjennom..

Ville vel egentlig bare si at jeg tenker på deg, og heier!

- Og det er sant som de sier: De' årner sei fårr snille jinter, ama!!

Ha en fantastisk vårdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søt du er :o)

Jeg håper i grunn at vi kommer litt i mål i morgen.

Da skal vi gå i banken i sammen. Når de ser hvor enige og forlikte vi er så kan de vel ikke si nei til oss...

Vi har avtale i 2 banker og føler vi at vi ikke kommer noen vei med noen av dem så tar vi runden i de resterende tenker jeg.

Fikk også et annet hett tips om en bank det kunne lønne seg å prøve i.

Dette er jammen litt for spennende for meg om dagen ;o)

Nå har venninna mi kjøpt leiligheten hun vil ha, og de kan overta den så fort som fy, så om dette går i orden så kan jeg faktisk sitte i eget hus om 3 uker. Gulp, dette går unna....

Det som er flott oppi alt dette er at jeg og mannen har snakka og snakka og snakka og snakka. Her er det maaaange ting som har blitt oppklart og forklart de siste dagene. Det gjør så godt.

Akkurat nå føles det ut som om vi faktisk kan klare å fungere fint i sammen som foreldre hver for oss. DET er bonus det!

Takker og bukker for omtanken og heiingen. Du er bare skjønn :D

Og jammen er våren her ja!!!!

SOL SOL SOL SOL SOL SOL.....

Ha en knakende flott onsdagskveld....

Her er ungene fortsatt ute og leker, jeg har nesten ikke hjerte til å rope dem inn. Det har jo plutselig blitt så deilig ute...

Klem fra

Skrevet

Så fint at dere kan takle dette sammen! Det hadde jeg ikke forventet etter det du har fortalt tidligere. Jeg heier og tenker på dere i morgen. Tenk - mulighet for nytt hus om bare tre uker. Det blir deilig det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...