en-to, lappe sko..... Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Har vært hos legen i dag og han var ganske så negativ om bruken av reductil. Han sa at de fleste la på seg igjen mer enn de hadde tatt av etter at de sluttet med middelet. Har en BMI på 32 så tenkte at dette kanskje hadde vært et spark i ræva. Men han ville heller sende meg til en dietist som kunne snakke litt om de forskjellige næringsmidlene og om hva jeg kan spise. Må i såfall reise 2,5 t for å komme dit, og føler at jeg ikke har noen nytte av det. Har jo lest ganske mye om slanking opp gjennom årene og vet egentlig med meg selv at jeg bare trenger en solid puff i ryggen. Føler også at jeg vet nok om hvilken mat jeg skal spise etc. Har noen av dere vært hos en dietist og fikk dere noe ut av det? Hvilke erfaringer har dere som har brukt Reductil?
Emmasmamma Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg kan desverrre ikke svare på det du lurer på! Men må si at jeg synes det er flott å høre om en lege som er skeptisk til reductil....føler at de fleste leger skriver det ut i hytt og pine!! Selvfølgelig legger de fleste på seg igjen.....en stund etter man har sluttet på tablettene!! Jeg foreslår små endringer, å gå ned i vekt over tid, gjerne bruk 1 år på å gå ned 15 kg. Det er det eneste som funker i lengden.
en-to, lappe sko..... Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Ja det er vel det :o/
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 jeg syns de hjalp meg, jeg ble gravid ihvertfall!!!) gikk ned litt, mista søtsug og man ble kjempetørst av tablettene,men man kan jo fint klare det med f eks kromtabletter. men er jo verdt å prøve syns jeg, vet de fungerer enda bedre for andre, selv gikk jeg bare ned 4-5 kg, men det holdt for meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå