Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker som regel alltid solfaktor når jeg er ute, uansett om det er sol eller regn. Er det no vits?

Burde jeg også smøre jenta mi (3 mnd)med solfaktor? Hun ligger fremdeles i dypvogn, men det kan vel komme en og annen stråle nedi der?

Er det nødvendig å bruke fuktighetskrem i tillegg til solfaktor? Eller er det nok fuktighet i solkremen til at huden får det den trenger? Jeg syntes nemlig huden blir alt for feit om jeg bruker begge deler.

Har du en solkrem/fuktighetskrem å anbefale for langre trilleturer i vårsola? (både til mor og barn).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktor til deg er bare bra, men ikke nødvendig. Har alltid på selv, for dagkremen inneholder solfaktor 15.

Ungen din klarer seg godt uten faktor i vognen. Det nye nå er at vi ikke skal smøre baby med faktor uansett pga farlige stoffer, nå er det UV - klær som gjelder. Solhatt og solbriller anbefals.

Du trenger ikke bruke både dagkrem og solkrem om huden din inneholder nok fukt i seg selv. Min hud er litt fet, og da holder det lenge med solkrem.

Har ingen anbefalinger, spør på apotek el parfymeri.

Skrevet

syns du overdrive litt denne solkrembruken. regn? det er ikke nødvendig med solfaktor. bruk bare en dagkrem som passer til ansiktet ditt..

trenger ikke smøre jenta di noe enda.. kan vente til ho er mer oppreist i vogna,..

når en bruker solfaktor bør en ikke bruke fuktighetskrem. vask ansiktet på kvelden og smør deg etterpå :)

på apoteket har dei veldi mange gode kremer. så bare prøv deg litt frem og spør der. aner ikke hvilken hudtype du har..

lykke til å kos dere i sola :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...