mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 hvor får dere kjøpt fine jeans?? jeg ender alltid opp med bukser som er, enten alt for lang i bena, for stor rundt rompa, eller for vide.. jeg er 170 høy og 51 kg. vil ha bukser som er korte i livet, passe lang, trang over rumpa å lårene og litt vidde nederst.. skjønner?? hehe.. men hvor er de??
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Only/VeroModa sine bukser har fin passform. Og noe som overrasket meg, Cubus har noen ganske fine som har ok passform. Lee-bukser er også fine..
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Er ikke akkurat MAGER, men har laange ben;0) Er 1.73 og ca 59-60 kg Kjøper ofte bukser på Vero Moda, men obs! Prøv dem først, medellene varierer veeldig. B-young har også fine modeller, Ichi. Men min erfaring er at jeg må prøve dem på, er vanskelig å si akkurat hvilken modell som blir bra.. Lykke til med buksejakten!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 hva med rock and republic jeans? de kommer bare med innerbenlengde på 36 tommer og du får de vel helt ned i 26 i livvidde.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 da tenker jeg ikke på de griseharry krone-buskene som var inn her for noen år siden. RR jeans som er normale og uten den svære harrykronen på! hehe.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Hehe, vil ikke akkurat si at jeg er mager da,, men er slank. Litt dyrere jeans får man ofte ned i veldig små str (24 i livvidde), R&R, blue cult, true religion osv. Men som sagt så er de veldig dyre..
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 16. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2008 ååå tusen takk:)) er så lei av å komme hjem med bukser jeg ender opp med å ikke bruke. er ikke så flink når det kommer til bukser, men nå skal jeg skjerpe meg altså takk takk:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå